وی اظهار داشت: یکی از ضعیف ترین دربی هایی که تا امروز دیده بودم را مشاهده کردیم و این بازی در نیمه نخست هیچ چیز نداشت و در نیمه دوم هم پرسپولیس فقط صاحب توپ بود و اصلا نتوانست موقعیت خطرناکی را ایجاد کند.

جباری افزود: تیمی که انقدر با اقتدار قهرمان شد، نباید مقابل استقلال به این شکل ضعیف کار کند. دربی یعنی سرتاسر انگیزه و هیجان و نمی دانم چرا بازیکنان مثل هر روز خوب نبودند.

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص ترکیب اولیه این تیم، گفت: همه به این مساله اشاره کردند و قطعا این ترکیب اشتباه بود و می شد با چیدمان بهتری تیم را روانه میدان کرد.

وی تصریح کرد: البته من با این مساله که بخواهم بگویم سرمربی در چیدمان اشتباه کرده مشکل دارم، زیرا ما از درون تیم خبر نداریم و شاید برانکو مجبور شده باشد از این نفرات استفاده کند.

جباری اظهار کرد: من حامی تفکرات برانکو بودم، اما چند هفته است که تیم خوب بازی نمی کند و باید فکری به حال این مساله کرد. ما در لیگ ایران زیاد مشکل نداریم، اما با این شیوه در مقابل تیم های بزرگ دچار مشکل می شویم.

وی در خصوص نیمکت نشینی برخی بازیکنان صاحب نام پرسپولیس در هفته های اخیر و تاثیر آن در افت این تیم، افزود: جای خالی یک بازیکن خلاق در ترکیب اصلی پرسپولیس دیده می شود اما مشکل پرسپولیس به خاطر نبود یک بازیکن نیست. از تفکرات برانکو بی خبر هستم و باید صبر کنیم تا متوجه برنامه او شویم.

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: همیشه به مالکیت و انتقال توپ تیم برانکو می بالیدیم اما چند هفته ای است که از این مساله دیگری خبری نیست و قطعا با این روند در لیگ قهرمانان آسیا دچار مشکل خواهیم شد. از شرایط داخل تیم بی خبر هستم اما فکر می کنم با اضافه شدن محسن مسلمان یا سیامک نعمتی به ترکیب اصلی این مشکل کاهش پیدا کند.

وی در خصوص اعتراض هواداران به شکست پرسپولیس مقابل استقلال، افزود: این رفتار اشتباه است و نباید با یک بازی همه چیز را زیر سئوال ببریم. این برانکو و این پرسپولیس همان تیمی است که همه ما به آنها افتخار می کردیم.

جباری افزود: از هواداران خواهش می کنم از تیم خود با تمام وجود حمایت کنند،زیرا بازی بسیار دشواری در مقابل الوصل داریم و برای موفقیت در گروه خود باید این تیم را شکست دهیم.

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر موفق شد با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست دهد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.