علی دایی پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان به نشست خبری وارد شد و گفت در مقابل دوربین‌های تلویزیونی صحبت نمی‌کند. این مساله با اعتراض یکی از فیلمبرداران همراه شد که لحظاتی درگیری لفظی کوچکی نیز بین او و دایی رخ داد. البته پس از این درگیری فیلمبردار از دایی عذرخواهی کرد و سرمربی سایپا هم پاسخ داد: تقصیر تو نیست، تقصیر بالادستی‌ها است.

سرمربی سایپا بعد از اتفاقات بازی مقابل سپیدرود و پخش شدن مصاحبه فردی که ادعا می‌کرد دایی او را کتک زده از صداوسیمای گیلان همچنان با دوربین‌ها حرف نمی‌زند.

بعد از این اتفاقات، دایی خارج از سالن نشست و در جمع خبرنگاران درباره بازی اظهار کرد: به نظرم بازی خیلی سختی بود. متاسفانه ما نیمه اول اصلا خوب بازی نکردیم ولی در نیمه دوم با تغییر در مسایل فنی و بازی خوب بچه‌ها توانستیم پیروز شویم و شایسته این پیروزی بودیم.

او ادامه داد: این برد ما را خیلی به ادامه لیگ امیدوار کرد. سعی می‌کنیم در تعطیلات پیش روی لیگ بازیکنان را از نظر تاکتیکی آماده کنیم و پس از سال‌ها بتوانیم برای سایپا یک سهمیه آسیایی بگیریم.

دایی در پاسخ به این سوال که چرا کنار زمین فریاد می‌زدید، گفت: این کاملا طبیعی است. من و همکارانم یک هفته روی بازیکن‌ها کار می‌کنیم. وقتی می‌بینم حرف‌هایم را گوش نمی‌کنند مجبور می‌شوم با داد و فریاد به آنها گوشزد کنم. اگر این داد و بیدادها همراه با بی‌احترامی نباشد اشکالی ندارد. گاهی وقت‌ها هم صدا نمی‌رسد و مجبوریم داد بزنیم.

سرمربی سایپا در باره حق پخش تلویزیونی تیم‌های فوتبال تصریح کرد: در همه دنیا تیم‌ها حق پخش تلویزیونی را دریافت می‌کنند. این حق پخش می‌تواند بودجه تیم را تامین کند. متاسفانه این اتفاق در مملکت ما وجود ندارد. این همه باشگاه اکثرا به غیر از یکی دوتا تیم نمی‌توانند بودجه شان را تامین کنند وهمه بدهکار بازیکن‌ها و کادر هستند. این پول‌ها برای صداوسیما چیزی نیست. این پول می‌تواند لیگ فوتبال ایران را بهتر کند.

دایی درباره حضور اینفانتینو در ایران و حل مشکلات میزبانی تیم‌های ایرانی مقابل عربستانی‌ها گفت: به نظرم اولین نفر خودمان باید به خودمان کمک کنیم. نباید به فکر این باشیم که اینفانتینو کار خیلی خاصی می‌تواند انجام دهد. البته آمدن او خیلی کمک خواهد کرد. ما نباید هم دیگر را بزنیم.

او درباره بازی بعدی سایپا که با پرسپولیس است اظهار کرد: آن بازی برای سال آینده است و بعدا درباره‌اش صحبت خواهم کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.