مسعود تابش در گفت‌وگو با ایسنا درباره روند نتیجه‌گیری سپاهان بعد از حضور ابراهیم‌زاده در این تیم بیان کرد: با توجه به برنامه‌های باشگاه و کادر فنی و هم چنین تمرین‌های خوبی که انجام شده نتایج بهتری نسبت به گذشته کسب کرده‌ایم. هفته‌ای دو روز در کمپ مناسبی هم تمرین داریم و بازیکنان در مجموع سه چهار روز در اختیار کادر فنی هستند. فکر می‌کنم مشکل تیم ما روحی بود و بازیکنان به لحاظ استرس نمی‌توانستند عملکرد خوبی داشته باشند.

او افزود: تیم خوبی داریم و با توجه به این که دو سه بازیکن اصلی را هم در بازی آخرمان نداشتیم اما با بازیکنان جوان، خوب بازی کردیم. حتی می‌توانستیم با تعداد گل‌های بیش‌تری هم پیروز شویم اما در مجموع از عملکرد تیم راضی هستیم و به آینده امیدواریم.

سرپرست باشگاه سپاهان هم‌چنین در مورد تاثیر حضور روانشناس در تیم تصریح کرد: دکتر امینی‌زاده از اساتید این رشته است و آقای ابراهیم‌زاده هم از کارش رضایت دارد. بازیکنان هم همت کرده‌اند و با رتبه خوب به میدان رفته‌اند. ما در تعطیلی یک ماه و اندی که داریم سعی می‌کنیم اردویی برگزار کرده و بازیکنان را برای ۵ هفته باقی مانده آماده کنیم. هدف ما این است که بازی تدارکاتی خوبی در این اردو انجام دهیم بنابراین اگر این اتفاق در داخل کشور میسر نبود، در امارات اردو خواهیم زد. هم‌چنین بازیکنان مصدومی داریم که به تمرین‌ها اضافه شده‌اند و می‌توانند از هفته آینده به ما ملحق شوند.

تابش با بیان این که هدف سپاهان برای فصل آینده قهرمانی است، از ارزیابی چند بازیکن برای پیوستن به این تیم خبر داد و افزود: کمیته فنی ما فعال شده و مثل گذشته صوری نیست. خدا را شکر کمیته جدید ذی‌اثر است و با حضور اساتید خبره و مشورت با کادر فنی بازیکنان جدید جذب خواهند شد. البته امسال هم تیم خوبی داریم و با اکثرشان قراردادمان تمام نمی‌شود. تنها سه چهار بازیکن از ما جدا خواهند شد اما معتقدم ساختار تیم در دو سال گذشته به صورت غیرمنطقی عوض شده است.

او از مذاکره با بازیکنان مطرح خارجی خبر داد و به ایسنا گفت: دیگر به سراغ بازیکنان متوسط خارجی نمی‌رویم. در حال رایزینی با چند بازیکن هستیم و از طرفی هم ۶ سهمیه لیگ برتری داریم اما الزامی نیست که همه آن‌ها را استفاده کنیم. ما در حال رصد لیگ یک هم هستیم و شاید از این لیگ هم بازیکن بگیریم.

سرپرست باشگاه سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا تمدید قرارداد منصور ابراهیم‌زاده با سپاهان قطعی است؟ گفت: ابراهیم‌زاده تا الان خوب کار کرده و امیدواریم شرایط خوب به همین صورت پیش برود. قرارداد ما تا آخر فصل است اما اگر عملکرد تیم به همین صورت باشد تمدید خواهیم کرد.

تابش در بخش دیگری از صحبت‌هایش مذاکره با سه بازیکن پرسپولیسی را تکذیب کرد و افزود: هنوز ۵ هفته از لیگ باقی مانده و حرفه‌ای نیست با بازیکنی که قرارداد دارد مذاکره کنیم. این که عنوان می‌شود با محسن مسلمان یا هر بازیکن دیگری از پرسپولیس صحبت کرده‌ایم صحت ندارد. نمی‌دانم این اعداد و ارقام را از کجا می‌آورند و به باشگاه سپاهان ربط می‌دهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.