دیلی میل گزارش داد، میشل اوباما، همسر باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که قصد دارد به جای کاندیداتوری برای ریاست جمهوری زمانش را صرف کمک به تربیت موج بعدی رهبران جوان برای کاندیداتوری در مناصب حکومتی کند.

میشل اوباما در سخنرانی در یک گردهم‌آیی در شهر نیویورک گفت که در جریان فعالیت‌هایش در بنیاد اوباما این فرصت را داشته تا با بسیاری از رهبران جوان دیدار کند و به تفکراتشان درباره نحوه رهبری کشور گوش دهد و این باعث خوش بینی او نسبت به آینده کشور آمریکا شده است.

بانوی اول سابق آمریکا اظهار داشت: این زمانی که صرف صحبت با نسل بعدی رهبران کردم موجب شد که من نخواهم برای ریاست جمهوری کاندیدا شوم و فکر میکنم بهتر این است که به روی ایجاد هزاران رهبر مثل خودم سرمایه گذاری کنم.

میشل اوباما تاکید کرد: بنا بر این من نسبت به آینده خوشبین هستم. ما تعدادی جوان درخشان داریم که قادر به انجام کارهایی اعجاب انگیز هستند.

میشل اوباما که در حال حاضر ۵۴ سال دارد، تصریح کرد: من به عنوان یک رهبر سابق فکر می‌کنم مهم این است که ما راه را برای رهبران جدید باز و فضا را برای آنها فراهم کنیم.

وی افزود: اگر من و باراک همین جور به کرسی‌های سابق تکیه می‌زدیم و یا کرسی‌ها را صرفا با اعضای خانواده خود مبادله می‌کردیم مثلا من می‌آمدم و می‌گفتم حالا بعد از من نوبت تو است یا نوبت ساشا (دختر اوباما) است، در آن صورت نمی‌توانستیم هیچ انرژی جدیدی در خارج از حلقه خود پیدا کنیم و به آنها فرصت نشستن روی این کرسی‌ها را بدهیم.

میشل اوباما همچنین کنایه‌ای هم به دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا درخصوص نحوه استفاده از شبکه‌های اجتماعی زده و گفت که اگرچه خودش هم از شبکه‌های اجتماعی و توئیتر استفاده می‌کند اما مث

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.