سرهنگ موقوفه‌ای (سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت) در گفت‌وگویی، درباره حضور نیروهای پلیس در محدوده خیابان فردوسی گفت: از تاریخ بیست و پنجم بهمن‌ماه که ۹۰ نفر از دلالان ارز دستگیر شدند، نیروهای پلیس در مناطق میدان سبزه‌میدان، منوچهری و پاساژ افشاری همچنان حضور دارند و اجازه فعالیت به دلالان نمی‌دهند.

او با بیان اینکه در این مناطق ایستگاه‌های پلیس مستقر شده است، خاطرنشان کرد: از بیست و پنجم بهمن‌ماه تاکنون اجازه ندادیم دلالان در این مناطق دوباره فعالیت خود را از سر بگیرند. حضور نیروهای پلیس تا پایان سال ادامه خواهد داشت. البته شاید در سال جدید هم بازهم نیروهای پلیس برای جلوگیری از حضور دلالان در این منطقه حضور داشته باشند.

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت گفت: در حال حاضر صرافی‌ها تا سقف ۵ هزار دلار عرضه می‌کنند از همین رو صف‌های طولانی در مقابل صرافی‌ها ایجاد شده است. خوشبختانه دلالان در حال حاضر در این مناطق حضور ندارند و اگر هم باشند خرده‌دلالانی هستند که پلیس به آنها تذکر می‌دهد.

سرهنگ موقوفه‌ای خاطرنشان کرد: ماموران لباس شخصی نیز در این مناطق حضور دارند و اگر دلالی بخواهد در این منطقه فعالیت کند با او برخورد کرده و تذکر می‌دهند.

ص4

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.