برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با الوصل امارات، ابتدا در مورد شکست در داربی، اظهار کرد: هیچ وقت شکست در داربی خوب نیست و عوارض و تاثیرات خودش را می‌گذارد. ما می‌دانیم این بازی چقدر برای ما و هواداران مهم است. البته بازیکنان هم بعد از این شکست راحت نیستند چون خودشان انتظارشان بیشتر از این بود اما به لحاظ نتیجه‌ و امتیاز بازی با الوصل برای ما از داربی مهم‌تر است.

او افزود: سه امتیاز بازی را باید کسب کنیم تا به دور بعد برسیم. زمان زیادی برای غمگین شدن و غصه خوردن نداریم چرا که باید فردا (دوشنبه) به میدان برویم. اصلا نباید به خاطر یک شکست خودمان را غرق شده فرض کنیم. همین طور که در پیروزی‌های متوالی مغرور نشده‌ایم. به‌ هر حال لیگ قهرمانان آسیا یک کلاس از لیگ‌های داخلی ما بالاتر است و ما راه دیگری جز برد نداریم. امیدواریم هواداران با حضور پر تعدادشان کسب این سه امتیاز کمک کنند تا همه با هم به خاطر گرفتن سه امتیاز شادی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در مورد وضعیت بازیکنانش توضیح داد: همه بازیکنان آماده هستند به جز شایان مصلح که یک آسیب‌دیدگی مختصر روی عضله پایش دارد، می‌توانستیم از او در چند موقعیت استفاده کنیم چون در بازی مقابل استقلال خوزستان خوب ظاهر شده بود اما به‌ هر حال او را مصدوم می‌دانیم و نیمکت قوی داریم. باید یادآوری کنم که احترام زیادی برای الوصل قائل هستم. همه حریفان در لیگ قهرمانان آسیا قوی هستند و ما هم تیم بسیار خوبی هستیم. امسال بسیار خوب بازی کردیم و خیلی زود به قهرمانی رسیدیم.

برانکو افزود: حریف با تمام قدرت مقابل ما ظاهر خواهد شد و برای خود، باشگاه و خانواده‌ شان بازی می‌کنند. آنها تمام تلاششان را می‌کنند تا بهترین نتیجه‌ را کسب کنند. الوصل به دنبال جبران دو باخت خود است، من هم هر دو بازی آنها را تماشا کرده‌ام. تمام تیم‌های گروه را زیر نظر دارم. الوصل یکی از گزینه‌های جدی قهرمانی در لیگ امارات بود.

سرمربی پرسپولیس در بخش دیگری از این نشست خبری عنوان کرد: طبیعی است که بعد از هر شکست انتقادات زیاد می‌شود و آنالیز کردن بعد از اتمام مسابقه راحت‌تر است. در کل ترکیبمان را تغییر نخواهیم داد اما ربیع خواه قطعا بازی نخواهد کرد.

او در مورد اعتراض هواداران به بازی ربیع خواه گفت‌: درست است هواداران این را خواسته‌اند اما خط مشی ذهنی و تفکرات هواداران را رسانه‌ها تعیین می‌کنند. البته ربیع‌خواه بازی را شروع نخواهد کرد.

برانکو همچنین در واکنش به سوالی مبنی بر خلاق نبودن هافبک‌های تیمش، تصریح کرد: ما در مورد همه چیز می‌توانیم صحبت کنیم. من هر روز در تمرین با بازیکنان هستم و هر روز واکنش و سطح آمادگی‌شان را می‌بینم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.