هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا با حضور ۴ نماینده کشورمان روزهای دوشنبه و سه‌شنبه پیگیری خواهد شد و تیم‌های ایرانی به مصاف رقبای خود می‌روند تا در صورت امکان نتایج مورد نظر را کسب کرده و راهشان برای صعود به مرحله بعدی هموارتر شود.

در این میان نتایج ۲ هفته گذشته ۴ نماینده کشورمان در هفته دوم نسبت به هفته اول سیر صعودی داشته و امید می‌رود در هفته سوم هم این روند ادامه داشته باشد.

در هفته نخست رقابت‌ها ذوب‌آهن ۳ بر یک به الدحیل قطر باخت و تراکتورسازی یک بر صفر مقابل الاهلی شکست خورد. استقلال برابر الریان به تساوی ۲-۲ دست پیدا کرد و سرخپوشان پایتخت ۳ بر صفر نسف قرشی را از پیش رو برداشتند تا حاصل کار ایرانی‌ها در هفته نخست ۴ امتیاز باشد.

در هفته دوم ذوب‌آهن دو بر صفر لوکوموتیو را از پیش رو برداشت و تراکتورسازی ۳ بر صفر مغلوب الغرافه شد. پرسپولیس برابر السد ۳ بر یک نتیجه را واگذار کرد و استقلال موفق شد الهلال را از پیش رو بردارد تا ۶ امتیاز به تیمهای ایرانی در هفته دوم برسد.

حالا باید دید در هفته سوم و در دیدار تراکتورسازی - الجزیره، ذوب آهن - الوحده، پرسپولیس - الوصل و استقلال - العین چه نتیجه‌ای برای نمایندگان کشورمان رقم می‌خورد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.