محسن طاهری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اتفاقات بازی هندبال سپاهان و شهرداری کازرون اظهار کرد: بازی در جریان بود، وقتی تیم کازرون در امر گلزنی ناموفق بود با ناظر بازی درگیر شدند و در پی آن هواداران آن‌ها وارد زمین شدند. درگیری بسیار زیاد بود تا آنجایی که نیروی انتظامی موفق به کنترل آن نشد و بازی ناتمام ماند.

وی افزود: با توجه به آنچه اتفاق افتاد، فیلم بازی به کمیته انضباطی ارسال شده است و قرار است نتیجه طی امروز یا فردا مشخص شود. آنچه مشخص است تیم سپاهان تخلفی نکرده و منتظر تصمیم گیری فدراسیون در خصوص نتیجه این بازی هستیم.

سرمربی هند بال سپاهان در خصوص وضیعت علی شیرانی بازیکن آسیب دیده سپاهان خاطر نشان کرد: در حین درگیری با چوب به سر او زدند که از حال رفت، سریع او را به بیمارستان رساندیم و همه تا ساعت دوازده شب در بیمارستان بودیم، البته با اصرار خودش از بیمارستان مرخص شد، البته این هفته نیز در تمرینات حضور یافت ولی تمرین نکرد. هنوز مقداری سرگیجه به خاطر شدت ضربه دارد.

طاهری با اشاره به اینکه این اتفاقات فقط در هندبال نیست، گفت: این اتفاق بد تنها در هندبال نیست. در والیبال یا بسکتبال یا هر ورزش دیگری هم شاید رخ بدهد کما اینکه طی هفته‌های اخیر در رشته‌های دیگر هم مشابه این اتفاق را داشتیم. همیشه ممکن است تعدادی تماشاگرنما در استادیوم حضور داشته باشند و جو را به هم بریزند. باید سعی کنیم فرهنگمان را کمی بالاتر ببریم تا اینگونه اتفاقات رخ ندهد.

وی در خصوص اظهارات رییس هیات هندبال مبنی بر اینکه اصفهان میزبان خوبی نبوده است، گفت: حتماً نظر شخصی خودشان بوده، اگر ما میزبان بدی بودیم هوادارانمان باید با هواداران کازرونی درگیر می‌شدند که اینگونه نبود. آن‌ها میزبانی خودشان در کازرون را یادشان رفته است. فیلم بازی موجود است و ایشان باید به رییس فدراسیون هندبال جوابگو باشند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.