هاآرتص گزارش داد، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که برای شرکت در نشست سالانه آیپک (بزرگ‌ترین لابی صهیونیست‌ها در آمریکا) به واشنگتن سفر کرده است، پس از دیدارش با دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا گفت که ایران موضوع اصلی گفت‌وگوهای وی با ترامپ بوده است.

وی تصریح کرد: من و ترامپ تنها ۱۵ دقیقه درباره فلسطینی‌ها گفت‌وگو کردیم. موضوع دیگری که درباره آن حرف زدیم، ایران، ایران و ایران بود.

نتانیاهو ادامه داد: رئیس‌جمهور آمریکا طی ۶۰ روز آینده باید یک تصمیم مهم دیگر درباره توافق هسته‌ای با ایران بگیرد. من فکر می کنم که وی تمایل زیادی به ارزیابی‌های من نشان داده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد: ایران همه جا  در حال تجاوزگری است. ما باید جلوی این کشور را که شعار علیه اسرائیل و آمریکا سر می‌دهد، بگیریم. ایران باید متوقف شود.

وی در ادامه ادعاهایش گفت: رئیس جمهور (ترامپ) از چالشی که ایران ایجاد می‌کند مطلع است. من به او توصیه‌های روشنی درباره ایران داشتم. هر چیزی فراتر از آنچه من گفتم سودمند نخواهد بود.

نتانیاهو در دیدارش با ترامپ نیز ادعا کرد که مبارزه علیه تهدیدی که از سوی ایران وجود دارد، مهم‌ترین مسأله خاورمیانه است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که ایران باید متوقف شود.

وی در اظهارات واهی خود خطاب  به دونالد ترامپ، مدعی شد: اگر بخواهم بگویم بزرگ‌ترین چالش پیش روی هر دوی ما و همسایگان عرب‌مان چیست، این چالش می‌تواند در یک لغت خلاصه بشود: ایران.

نتانیاهو با ادعای این‌که ایران بلندپروازی‌های هسته‌ای خود را کنار نگذاشته است، ابراز نگرانی کرد که ایران با این توافق هسته‌ای جسورتر و ثروتمندتر شده است.

به گزارش ایسنا،  رژیم غاصب صهیونیستی در حالی ایران را به تجاوزگری در منطقه متهم می‌کند و ایران را چالش خاورمیانه می‌خواند که خود چندین دهه است با تجاوز به سرزمین فلسطین حق مسلم مردم این کشور برای زندگی در زمین‌هایشان را نقض کرده و آنها را از سرزمین اجدادی‌شان رانده است. صهیونیست‌ها خود بزرگ‌ترین متجاوز تاریخ به شمار می‌آیند اما تلاش می‌کنند تا با فرافکنی و تکرار ادعاهای بی‌اساس و واهی علیه کشورمان، ایران را متجاوز بنامند و جمهوری اسلامی را برای مشکلات منطقه مقصر جلوه دهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.