سومین و آخرین روز از رقابت های اسکی آلپاین قهرمانی آسیا امروز ۱۵ اسفند به میزبانی پیست اسکی بین المللی دربندسر برگزار شد. 

در حاشیه برگزاری این رقابت ها تعدادی از خبرنگاران در حال مصاحبه با محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان بودند که فرماندار شمیرانات با تاکید بر اینکه با داورزنی کار دارد خواستار پایان این مصاحبه شد!

این درخواست وی با مخالفت خبرنگاران مواجه شد چرا که نمایندگان رسانه های مختلف در حال پرسش اتفاقات پیرامون ورزش از معاون وزیر بودند. با این حال فرماندار شمیران به درخواست اصرار داشت!

در حالی که برنامه زنده شبکه ورزش وزیر ورزش را برای انجام مصاحبه کرده بود، فرماندار شمیران نیز کنار وی در قاب تصویر حاضر شد که با مخالفت تهیه کننده برنامه روبرو شد. وی اعتقاد داشت که این مصاحبه تنها با وزیر ورزش است و فرد دیگری نباید در قاب تصویر باشد. 

با این حال فرماندار شمیرانات حاضر به خروج از قاب تصویر نشد تا تصویربردار مجبور شود چهره بسته وزیر را بگیرد. پخش این صحنه که به طور زنده برای حاضران هم قابل مشاهده بود باعث عصبانیت دفتردار فرماندار شد و وی به درگیری با تهیه کننده برنامه پرداخت و جملات ناشایستی را هم نثار وی کرد. 

پس از درگیری و رفتار ناشایست فرماندار و دفتردارش با خبرنگاران و توهین هایی که صورت گرفت، اجازه حضور خبرنگاران در مراسم اختتامیه داده نشد و به نوعی آنها از پیست به بیرون هدایت شدند!

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.