یعقوب شیویاری در تذکری شفاهی به وزیر راه و شهرسازی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) بیان کرد: آقای آخوندی در شهرستان میانه که از نظر وسعت یکی از وسیع ترین شهرهای آذربایچان شرقی است از سوی وزرات شما تاکنون اقدام مثبتی انجام نشده است. اگر شده به ما نیز اطلاع دهید. درخواستم این است تا کارشناسان را برای بررسی مسائل و مشکلات بفرستید تا به قولهایی که داده‌اید عمل کنید.

وی در تذکری دیگر بیان کرد: جاده بستان آباد به میانه از کامیون‌های سنگین پر شده است که باعث تصادفات زیادی می شود. لطفا دستور فرمایید جلوی عبور و مرور کامیون‌های سنگین گرفته شود. با توجه به اینکه در این ایام تردد ماشین‌ها زیاد است، لطفا در این زمینه اقدام عاجلانه انجام شود تا جلوی این تصادفات گرفته شود. در شرایطی که دولت نمی تواند یک کیلومتر از راه‌های در دسترس را آسفالت کند، عبور و مرور این کامیون‌ها باعث از بین رفتن آسفالت جاده می شود.

وی در تذکری دیگر به وزیر نیرو اظهار کرد: آقای اردکانیان شما در حوزه آب متخصص هستید و ما انتظار داشتیم در این حوزه اقدام جدی انجام دهید. در اقصی نقاط ایران امروز با مشکل جدی روبرو هستیم. وزرای قبلی قول داده بودند تا در زمینه آب شرب میانه دیگر مشکلی وجود نداشته باشد. لطفا در این زمینه اقدام عاجلانه انجام دهید.

شیویاری در تذکری دیگر به رئیس سازمان امور ایثارگران و بنیاد شهید گفت: از مرداد ماه بیمه خانواده‌های شهدا پرداخت نشده است. لطفا در این زمینه اقدام عاجلانه صورت گیرد.

نماینده میانه در تذکری به وزیر بهداشت بیان کرد: درخواست دارم در خصوص نصب دستگاه ام‌آرآی در شهرستان میانه دستور ویژه فرمایید.

این نماینده مجلس در پایان گفت: از وزرای محترم و دولت تقاضا دارم لطفا دستورعاجل فرمایید تا مطالبات بازنشستگان و کارکنان دولت که به آنها قول داده‌اید تا پایان سال پرداخت شود. همچنین از وزرای محترم و روسای سازمان‌ها خواهش می کنم افرادی را به عنوان معاون پارلمانی به مجلس معرفی کنید که در شأن نمایندگان و سازمان‌ها باشند. چراکه این افراد حلقه اتصال بین مجلس و وزارتخانه‌ها و سازمانها هستند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.