حشمت الله فلاحت‌پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) ابتدا گفت: از آقای کوهکن اگر از ناحیه صحبت های من خاطرشان مکدر شده عذرخواهی می کنم.

وی همچنین در تذکری به سازمان اوقاف گفت: در شرایط کنونی مردم و همه دستگاه‌ها به زلزله‌ زدگان کمک می کنند. آنگاه اداره‌جات اوقاف آنها را منع می کنند و ادعای اثبات نشده خود را در مقابل مردم می‌گذارند و می گذارند خانه‌شان را بسازند. این کار درست نیست. مملکت ما دینی و مذهبی است. آقایون اوقاف مزاحم مردم زلزله‌ زده نشوید. بگذارید خانه‌شان را بسازند.

فلاحت پیشه افزود: اگر می خواهید بدانید چرا سیاست‌های اشتغالزایی دولت به ثمر نمی نشیند به پتروشیمی اسلام آباد مراجعه کنید. آقایون دولت هیچ کاری نمی‌کنند.  همچنین در خصوص دانشگاه فنی مهندسی اسلام آباد غرب وزیر دولت قول داده بود که کار دانشگاه را آغاز کند ولی هنوز انجام نشده است. وزیر بهداشت به همراه بانک‌های خصوصی در اوج مسائل زلزله‌زدگان کلنگ احداث بیمارستان اسلام آباد را زدند برایشان تبلیغات هم شد اما اینکار دنبال نشده است. وزیر آموزش و پرورش به فرهنگیان زلزله‌ زده قولی دادید، عملی کنید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.