سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه جشنواره فجر رشد سپاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آنچه که امروز شاهد آن هستیم این است که کشورهای غربی، کشورهای عرب مرتجع منطقه، رژیم صهیونیستی و حتی برخی کشورهای اروپایی به صورت یک پارچه درصدد مقابله با توان دفاعی کشورمان هستند.

وی گفت: آنها در اصل با موشک‌ دشمنی ندارند بلکه با مغزهای متفکری که طراحی و تولید سامانه های دفاعی ما را بر عهده دارد مخالف هستند.

حاجی زاده افزود: این تحولات بزرگی که در چند سال اخیر در سطح نیروهای مسلح ما بوجود آمده متصل به اقیانوس بزرگ جوانان متفکر بسیجی است که برخی از آنها حاضر در شرکت های بنیان و برخی‌در دانشگاه های کشور هستند.

فرمانده نیروی  هوافضای سپاه ادامه داد: این حرکتی که ما در عرض هشت سال به دست آوردهایی می رسیم که دنیا طی پنجاه سال به آنها رسیده تنها در یک سازمان میسر نیست. امروز خوشبختانه هم در حوزه‌های موشکی و هم در حوزه های پدافندی و راداری و بمب های هوشمند و حوزه ما پهپادی جزو پنج کشور اول و در برخی حوزه ها هم جزو ۱۰ کشور اول جهان هستیم.

وی ادامه داد: این مسیر باید ادامه پیدا کند و در جاهایی که ما مشکل داریم، می باید از جوانان عظیم کشور استفاده کنیم.

حاجی زاده افزود: ما تا کنون از استفاده از جوانان ضرر نکرده ایم و موفق بودیم و تمام عزیزانی که از ظرفیت جوانان استفاده کردند موفق بودند و اگر همه مسولان از جوانان استفاده کنند ما به تراز اول جهانی خواهیم رسید.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه خاطرنشان کرد: امروز اگر در دولت هم وزیر جوان ارتباطات اقدامات انقلابی و متفاوت با دیگر جاها انجام می دهد، به دلیل همین خاصیت جوان بودن اوست.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.