سیدرضا سیددانش مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور روز پنجشنبه درباره برنامه های سفر سخنگوی دولت در گیلان به ایرنا گفت: محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری طی امروز و فردا در برنامه های مختلفی شرکت می کند که یکی از آنها، حضور در برنامه زنده تلویزیونی شبکه باران است.

وی ادامه داد: رئیس سازمان برنامه و بودجه، پنجشنبه شب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در برنامه مسیر امید ، درباره موضوعاتی مانند اقتصاد مقاومتی، اشتغال، بودجه ۹۷ و گردشگری سخن می گوید و رویکردها و تدابیر دولت دوازدهم برای کارآفرینان و افراد جویای کار را تشریح می کند.

سید دانش افزود: معاون رئیس جمهوری، با افراد جویای کار و کارآفرینان صحبت های مهمی را مطرح خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مراسم گرامیداشت پنجاهمین سال فعالیت آموزش عالی گیلان، عصر امروز با حضور نوبخت در این دانشگاه برگزار می شود.

به گفته مشاور امور فرهنگی و رسانه ای سازمان برنامه و بودجه کشور، جمعه شب نیز به میمنت میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا(س) و فرزند پاکش حضرت روح الله، با حضور نوبخت و دیگر مدیران کشوری و استانی، ۲۱۰ پروژه فنی و تولیدی صدا و سیمای مرکز گیلان ازجمله ساختمان جدید تولید و پخش، استودیوی بزرگ تولید، فرستنده های پر قدرت تلویزیونی و دیجیتال ساخت ایران، ایستگاه های ماهواره ای جدید و ... افتتاح می شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.