سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (پنجشنبه ۱۷ اسفند ) با حضور در منزل شهید محمد حسین حدادیان - از شهدای اغتشاشات خیابان پاسداران تهران - با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد.

سرلشکر جعفری در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مدافعین حرم، امنیت امروز کشور را ثمره خون شهدا و پایمردی و ایستادگی جوانان غیور ایران اسلامی توصیف و تصریح کرد: شهید حدادیان نمونه‌ای یک بسیجی با ایمان ولایتمدار و انقلابی بود که با بصیرت پا در میدان دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی گذاشت و عزتمندانه به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه دشمنان ما که همواره طعم شکست های حقارت باری را در تقابل با انقلاب اسلامی چشیده‌اند لحظه‌ای دست از خباثت و توطئه علیه ملت ایران برنمیدارند، گفت: توطئه گران باید بدانند که جوانان برومند این مرز و بوم اجازه نخواهند داد امنیت، عزت و سربلندی ملت ایران خدشه‌دار شده و قاطعانه در مقابل آنان خواهند ایستاد.

سرلشکر جعفری پیش از این دیدار با حضور در گلزار شهدای امامزاده علی اکبر(علیه السلام ) چیذر و قرائت فاتحه بر مزار شهید حدادیان و سایر شهدای والامقام، به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.