سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین این تیم قبل از سفر به امارات برای انجام بازی برگشت مقابل الوصل، اظهار کرد: ما می خواستیم که به بهترین نحو سال را به پایان برسانیم و هواداران را شاد کنیم و با امتیازاتی که می گیریم صعودمان به مرحله بعد تا حد زیادی قطعی کنیم.

او ادامه‌ داد: می‌دانیم که کارمان سخت خواهد بود اما ما هدفمان را می شناسیم و به دنبال آن هستیم. دوست داریم که به این روند ادامه‌ دهیم و مثل بازی رفت در امارات هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت بازیکنان این تیم، گفت‌: در حال‌ حاضر  همه بازیکنان به جز شایان مصلح آماده هستند. طاهرخانی و مسلمان هم کسالت مختصری داشتند که امروز تمرین کردند و مشکلی نداشتند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه‌ اظهار کرد: مهم این است که همه سالم و سلامت باشند تا با شادی و سلامت به استقبال نوروز برویم.

برانکو درباره این که گفته می‌شود تیمش در بازی رفت با الوصل مقابل تیم ضعیفی قرار گرفت، گفت‌: قبل از هر چیزی ما خوب بودیم. حال این که برخی از بازیکنان نبودند، باید این را بگویم که ما هم نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را با نبود چهار بازیکن برگزار کردیم. خوب و با کیفیت بازی کردیم و اجازه ندادیم الوصل مقابل ما خطری ایجاد کند. البته برد ما می‌توانست با گل‌های بیشتری هم همراه باشد. آنها بازیکنان جدید و جوانی داشتند و ما هم صبور بودیم که برابر آنها عملکرد خوبی داشتیم.

سرمربی پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره پیشنهادی که از تیم‌ ‌ملی ازبکستان به برانکو داده شده هم، گفت‌: به طور مرتب از جاهای مختلف با من تماس می‌گیرند. می دانم که تیم‌ ‌ملی فوتبال ازبکستان حدود شش ماه است به دنبال سرمربی می‌گردد. این چیزی طبیعی است و برای همه مربیان چنین پیشنهاداتی می‌آید، اما من سرمربی پرسپولیس هستم و این مهم‌ترین مساله است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.