چهره‌های شناخته شده ورزشی مثل علی دایی و جواد خیابانی و بسیاری دیگر کوشش کردند در سازماندهی کمک‌های مردمی نقش ایفا کنند و نقش‌شان نیز نقشی زیبا بود. حالا مهدی مهدوی کیا نیز با حرکتی خلاقانه سعی می‌کند تا برای کودکان سرپل ذهاب کاری انجام داده باشد.

با تلاش مهدی مهدوی‌کیا و فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، رقابت‌های شبه بوندس‌لیگایی کودکان زلزله‌زده در روز شنبه ۱۹ اسفند‌ماه در سرپل ذهاب رسما برگزار خواهد شد. طی این رقابت‌ها ۲۰ تیم از دانش‌آموزان سرپل ذهاب با نام تیم‌های بوندس‌لیگا و پیراهن‌های اصلی آنها که مهدوی‌کیا به‌عنوان سفیر این باشگاه‌ها برای کودکان زلزله زده به ایران آورده، به میدان خواهند رفت.

محسن کلهرودی مسوول امور هماهنگی این مسابقات با تایید این خبر گفت: «این مسابقات یک روزه و نمادین خواهد بود و بیشتر برای ایجاد نشاط و شادابی دانش‌آموزان زلزله‌زده پیش‌بینی شده که با اقدام خیرخواهانه آقای مهدوی‌کیا و تحویل پیراهن‌ها به هر یک از تیم‌ها، قطعا روزی بیادماندنی برای کودکان زلزله زده سرپل ذهاب رقم خواهد خورد.» این اتفاق می‌تواند در بازگشت این کودکان به زندگی تاثیرگذار باشد و به آنها یادآوری کند که سرنوشت و زندگی‌شان برای همه ما اهمیت دارد. کار مهدوی‌کیا تحسین‌برانگیز و مسوولانه است و چه خوب که چهره‌های ورزشی برای خود مسوولیت اجتماعی قایلند. مهدوی‌کیا خوشحال و امیدوارمان می‌کند که برگزاری چنین برنامه‌ای را طراحی کرده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.