زین‌الدین زیدان که شاگردانش بعدازظهر فردا (شنبه) در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لالیگای اسپانیا میهمان ایبار هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی در حمایت از مهاجم فرانسوی خود گفت: من نباید بگویم که آیا انتقادات از بنزما عادلانه است یا ناعادلانه. به شخصه قدردان کارهایی هستم که کریم برای رئال انجام داده است. من هم دوست داشتم که بنزما در بازی‌های اخیرمان گلزنی کند، چون موقعیت‌هایی داشت، اما او در خدمت تیم بود و کارش را به خوبی انجام داد. قرار نیست اینجا کسی را متقاعد کنم. کسانی که فوتبال را می‌فهمند، ‌می‌دانند که بنزما چه فوتبالیست خوبی است.

وی در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه باشگاه رئال مادرید قصد دارد با پیشنهادی ۴۰۰ میلیون یورویی نیمار را در تابستان پیش‌رو از پاری‌سن‌ژرمن به خدمت بگیرد، اظهار داشت: در مورد کسی که بازیکن من نیست، صحبت نخواهم کرد. پاری‌سن‌ژرمن بابت خرید نیمار ۲۲۲ میلیون یورو پرداخت. زمانی که رئال مادرید خود من را در ازای ۷۲ میلیون یورو خرید، برای خود من هم این رقم دیوانه‌کننده بود. ۱۰ سال بعد از آن زمان به رقم ۲۲۲ میلیون یورو رسیدیم و ممکن است در ۱۰ سال بعد و یا حتی زودتر از آن به رقم انتقال ۴۰۰ میلیون یورو هم برسیم.

زیزو در خصوص بازی فردا نیز یادآور شد: انتظار بازی دشوار دیگری در زمینی سخت را داریم. گلزنی مقابل ایبار دشوار خواهد بود، چون آنها فصل فوق‌العاده‌ای را تا کنون سپری کرده‌اند. برای کسب پیروزی باید بازی فوق‌العاده‌ای از خود ارائه دهیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.