پاسخی که با رویه پاسخ‌دهی مدیران کشورمان متفاوت است، چون در آن خبری از تکذیب نیست. معمولاً در اینجور مواقع مدیران اعلام می‌کنند:«خوشبختانه ما در کشورمان چیزی به اسم سینما و تلویزیون و این قبیل اباطیل نداریم، ته تهش مدیران شهرداری از سوفیا لورن الگوبرداری کنن!»

اما پس از چند ساعت اعلام شد به‌دلیل مشکل پوشش خانم ریاحی این برنامه پخش نشده و این نشان می‌دهد که احتمالاً ناصر‌ ملک‌مطیعی هم پوشش نامناسبی داشته که برنامه دورهمی با حضور ایشان پخش نشده است. بهتر است مهران مدیری که فقط از رابطه خیار درختی با وزارت راه انتقاد نمی‌کند، یک نگاهی هم به رفتار رسانه‌ای که در آن برنامه تولید می‌کند بیندازد، شاید مدیران این برنامه توقع دارند؛ الف- وقتی از کتایون ریاحی دعوت می‌کنند، بدل ایشان یعنی جمشید هاشم‌پور در برنامه شرکت کند. ب- کتایون ریاحی نهایتاً در مسابقه پیامکی برنامه شرکت کند.ج- کتایون ریاحی یک کبوتر نامه‌رسان استخدام کند و بیرون استودیو بنشیند و جواب سؤال‌های مهران مدیری را روی کاغذ بنویسد و به کبوتر نامه رسان بدهد تا برای مهران مدیری ببرد. د- با لباس مبدل یا با لباس زورو در برنامه حاضر شود تا کسی نفهمد میهمان برنامه چه کسی بوده است.

برنامه دورهمی اصرار عجیبی دارد که هنرمندانی که کاری با کسی ندارند و یک گوشه نشسته‌اند و نان و ماست‌شان را می‌خورند با اصرار به برنامه دعوت کند اما برنامه را پخش نکند. باور کنید ما به همان بهنام بانی و حمید هیراد راضی هستیم، زحمت نکشید!

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.