حجت الاسلام علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در آیین تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در دوران مسئولیت ١١ خود در نمایندگی ولی فقیه در سپاه همواره توصیه ها و رهنمودهای رهبر انقلاب را به کار بستیم، گفت: در طول این مدت حتی یک بار خدمت رهبر معظم انقلاب گلایه نکردم و همواره از همه فرماندهان سپاه تقدیر و تشکر داشتم.

 

وی افزود: رهبر انقلاب فرمودند دو صورت از نمایندگی ولی فقیه در برابر من است که هر دو خوب نیست، یکی زینت المجالس و دیگری تقابل با فرماندهی است.

 

سعیدی با بیان اینکه ستون فقرات در سپاه فرماندهی است، اظهار داشت: هم عرضی را قبول ندارم. گاهی گفته می شد که فرماندهی برای دنیا و نمایندگی ولی فقیه برای آخرت است، اما معتقد هستم فرماندهی باید پرچمدار دنیا و آخرت باشد.

 

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم این دوره تبیین تخصصی بودن ماموریت های حوزه بود، گفت: وقتی سردار جعفری پرچمدار تحول و تعالی را در دست گرفتند، ما در حوزه نمایندگی نیز با تمام قدرت در کنار وی قرار گرفتیم.

 

وی افزود: تدوین مدل های آموزشی جدید که به سایر دستگاه ها مانند قوه قضاییه و سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز منتقل شده است.

 

سعیدی در پایان، گفت: تدوین چهار منبع انسان مطلوب، پاسدار مطلوب، خانواده مطلوب و بسیجی مطلوب نیز از جمله اقدامات انجام شده در این دوره از مسئولیت بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.