در آستانه دیدار تیم‌های استقلال تهران و العین امارات در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸، سایت‌ای اف سی در گزارشی کوتاه به استقبال این بازی رفت و نوشت: استقلال برای نخستین بار در گروه D لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی به میدان می‌رود، صدر نشین گروه میزبان روز دوشنبه میزبان العین است.

این تیم ایرانی تنها تیمی است که در این گروه موفق به کسب یک پیروزی شده است و در هفته دوم بازی الهلال را ۱-۰ شکست داد و روز سه شنبه پس از یک تساوی ۲-۲ در برابر العین با خیالی آسوده به خانه برگشت.

استقلال دو بار به وسیله مامه تیام در امارات متحدۀ عربی از حریف پیش افتاد، اما مارکوس برگ و پنالتی دقایق پایانی احمد خلیل در نیمه دوم جذاب که در آن تمام چهار گل به ثمر رسید، اطمینان داد که بازی به تساوی کشیده شده است.

العین اکنون تمام سه بازی گروهی خود را با تساوی پشت سر گذاشته و بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به الریان قطر در رده سوم گروه چهارم قرار دارد. پیروزی تیم اماراتی این تیم را به جمع دو تیم اول گروه هدایت خواهد کرد و در فاصله دو بازی باقیمانده، اوضاع این تیم را بهتر خواهد کرد.

محمد عبدالرحمان پس از پشت سرگذاشتن محرومیتش در این بازی می‌تواند العین را همراهی کند. العین سال گذشته در ورزشگاه آزادی در بازی رفت مرحله حذفی ۱-۰ برابر استقلال شکست خورد، اما در بازی برگشت ۶-۱ این تیم را شکست داد.

گفتنی است در پنج دیدار قبلی استقلال و العین، نماینده کشورمان سه برد یک تsاوی و یک شکست برابر نماینده امارات داشته است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.