پس از مطرح شدن دوباره اتهامات دیلن فارو علیه وودی آلن، بسیاری از چهره‌های سرشناس اعلام کردند که دیگر حاضر به همکاری با این کارگردان نیستند. از جمله آن‌ها می‌توان به تیموتی شلمی بازیگر جوان هالیوود و گرتا گرویگ اشاره کرد.

در تازه‌ترین نمونه اما بازیگری دست به این کار زده است که نخستین اسکار کارنامه کاری خود را با بازی در فیلمی از وودی آلن به دست آورد.

مایکل کین که نخستین بار برای بازی در فیلم «هانا و خواهرانش» به کارگردانی وودی آلن اسکار گرفت، اعلام کرد که از شنیدن اتهام آزار جنسی علیه وودی آلن شگفت‌زده شده است و پس از این حاضر نیست در فیلم دیگری از این فیلمساز کهنه‌کار جلوی دوربین برود.

دیلن فارو دخترخوانده وودی آلن و میا فارو مدعی است که آلن در کودکی به او تعرض کرده است.

کین در این باره گفت:‌ «من از حامیان «جامعه جلوگیری از خشونت علیه کودکان» و نسبت به آزار جنسی کودکان دیدگاه سختگیر هستم. من وودی آلن را دوست دارم و اوقات بسیار خوشی با او داشتم و از این روی پذیرفتن این اتهامات برایم ممکن نیست. من از کار کردن با او پشیمان نیستم اما دیگر با او کار نخواهم کرد.»

وودی آلن همواره ادعای دیلن فارو را قاطعانه رد کرده است. او در بیانیه‌ای که اوایل سال نوی میلادی در این باره منتشر شد، نوشت‌: «وقتی ۲۵ سال پیش برای نخستین بار این ادعا مطرح شد، پلیس، سازمان حمایت از حقوق کودکان و بیمارستانی تخصصی در این باره تحقیق کردند و نتیجه اعلام شد. تمام آن‌ها رای دادند که هیچ تعرضی صورت نگرفته است.»

در ماجرای رسوایی آلن برخی بازیگران از جمله الک بالدوین و دیان کیتون برخلاف دیگران از کارگردان «نیمه شب در پاریس» حمایت کردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.