محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: قرار نیست فعالیت کمیته ملی پارالمپیک تعطیل شود بلکه ورزشکاران این حوزه باید کارشان را انجام دهند و اگر کمبود بودجه‌ای دارند از رییس جمهور و یا رییس سازمان برنامه و بودجه درخواست می‌کنیم از محل اعتباراتی که در اختیارشان قرار دارد نسبت به جبران این کمبود اقدام کنند. بنابراین ورزشکاران پارالمپیک نگرانی از این جهت نداشته باشند.

وی افزود: هیچ اختلالی در روند برگزاری مسابقات و حضور ورزشکاران پارالمپیک خصوصا در میادین آسیایی و جهانی نباید اتفاق بیفتد و آن‌ها باید عزم‌شان را جزم کنند، در مسابقات شرکت کنند و هر خلاء و ضعف بودجه‌ای دارند منتقل کنند تا هم دولت و هم مجلس برای حل آن کمک کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس پارالمپیک را از کمیته ملی المپیک جدا کرده، اظهار کرد: ما رای به استقلال پارالمپیک دادیم و برای آن در بودجه ردیف مجزا پیش‌بینی کردیم. در سال جاری هم بودجه ورزش در بخش المپیک تقویت شده چراکه رویدادهایی را در پیش داریم. آقای صالحی‌امیری هم از این جهت از مجلس تشکر کردند.

تابش در پایان با بیان اینکه پارالمپیک در کانون توجه قرار دارد، گفت: اگر خلاء و ضعفی در این مساله وجود دارد مجلس به حل آن کمک خواهد کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.