برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر الوصل امارات اظهار کرد: در مدت کوتاهی برای دومین بار با تیم الوصل روبرو می‌شویم که این می‌تواند برای دو تیم هم سخت باشد و هم جنبه مثبت داشته باشد.

او ادامه‌ داد: تیم الوصل، تیم بسیار خوبی است. الوصل در این دیدار دو گزینه دارد؛ اگر شکست بخورد، از دور مسابقات حذف می‌شود اما اگر پیروز شود شانس صعود به مرحله بعد را خواهد داشت. این تیم، تیم بزرگی است. تیمی است که بهترین سازماندهی را در بین بهترین تیم‌های اماراتی دارد.

سرمربی پرسپولیس ‌اضافه کرد: این تیم بازیکنان جوان و خوبی دارد که در بازی‌های قبل خود را نشان داده‌اند. این مربی، بازیکنان با تجربه‌ای همچون کاسیرس، کایو و مندس را دارد.

برانکو بیان‌ کرد: من به بازیکنانمان متذکر شدم که در لیگ قهرمانان آسیا تیم ضعیف نداریم و همه تیم‌ها قوی هستند. هدف ما در لیگ قهرمانان آسیا فقط برد است و برد. البته احترام زیادی برای حریفانمان قائل هستیم. درباره تیم پرسپولیس باید بگویم که بازیکنان ما در شرایط خوبی قرار دارند و برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی در حال‌ رقابت هستند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی که پرسیده شد مبنی بر فشردگی بازی‌های لیگ و لیگ قهرمانان آسیا و خستگی پرسپولیس پاسخ داد: همان طور که بیرانوند گفت ما مدت زیادی است که بازی‌هایی با فواصل کوتاه انجام می‌دهیم. این افتخار بزرگی است و همچنین اولویت ما است که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم. با توجه به سختی بازی‌ها با تمام قدرت پیش می‌رویم.

برانکو درباره این که چرا چند روز زودتر به امارات سفر کردند گفت: اهمیت زیادی برای بازی با الوصل قائل شدیم و به همین دلیل چند روز زودتر به امارات آمدیم تا با شرایط این‌جا آشنا شویم و آمادگی کامل برای دیدار با الوصل را داشته باشیم. این بازی یکی از مهم‌ترین بازی‌های ما در مرحله گروهی است.

سرمربی پرسپولیس درباره آگاهی داشتن از وضعیت لیما، بازیکن خارجی الوصل گفت: من فقط می‌دانم که مدتی مصدوم بود و اکنون به شرایط عادی برگشته است. این بازیکن مصدوم الوصل از بازیکنان مهم این تیم است و نقش او در بازی، سرنوشت‌ساز و مهم است. ما آن‌ها را آنالیز کرده‌ایم و به بازیکنانمان گوشزد کردیم که چگونه مقابل آنها نقش خود را ایفا کنند. تمام بازی‌های الوصل را در لیگ امارات دنبال می‌کنم و می‌دانم این بازی برای ما کلیدی است.

او درباره شرایط الوصل در لیگ امارات گفت: این تیم تا سه هفته پیش از گزینه‌های اصلی قهرمانی بود و رقابت سختی را با سایر تیم‌ها داشت که این رقابت را به العین باخت و از کورس قهرمانی جا ماند.

سرمربی پرسپولیس درباره این که آیا تیمش می‌تواند موفقیت پارسال را تکرار کند و دوباره به نیمه نهایی صعود کند و حتی به قهرمانی برسد تصریح کرد: اهداف ما قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است. پارسال تا نیمه نهایی بالا رفتیم اما نتوانستیم به هدف خود دست پیدا کنیم. امسال نیز هدف ما تغییر نکرده و حداکثری است. ما به فینال آسیا چشم دوخته‌ایم. ما می‌خواهیم امسال علاوه بر کاری که پارسال انجام دادیم پای خود را فراتر گذاشته و به فینال صعود کنیم. هدف ما حداقل حضور در نیمه نهایی و حداکثر قهرمانی در آسیا است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.