حضرتی در جلسه علنی نوبت عصر امروز - سه شنبه - مجلس در مخالفت با استیضاح وزیر راه و شهرسازی افزود: زمانی که مذاکرات برجام در حال انجام و به نتیجه رسیدن بود، از همان زمان آقای آخوندی در حال مذاکره برای سرمایه گذاری خارجی در کشور بود. 

این نماینده مخالف در مجلس تصریح کرد: آقای آخوندی فضایی را باز کرد که ما امکان سرمایه گذاری داخلی و خارجی را داشته باشیم و در این بعد توانست بالاترین جذب سرمایه گذاری را داشته باشد.

حضرتی در ادامه خطاب به استیضاح کنندگان وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بهتر است همان قدر که اخبار منفی را به مردم می دهید اقدامات مثبت را هم به ملت بگویید، تا آنها بدانند وزیر چه کرده است.

وی اظهار داشت: محورهای استیضاح نشان می دهد که این استیضاح کاملا با عجله تنظیم شده است؛ متاسفانه وقتی نقصی ایجاد می شود بلافاصله شروع به صحبت علیه وزیر می کنند، هنوز وزیر در حال طرح بحران مناطق سردسیر است که او را استیضاح می کنند. 

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: یکی از ضعف ها این است که استیضاح کنندگان سه استیضاح را با هم مطرح کردند این باعث مشکل می شود. از سوی دیگر زمان مطرح شدن استیضاح نیز مناسب نیست استیضاح وزیر راه و شهرسازی در این زمان مانند استیضاح وزیر آموزش و پرورش در اول مهرماه است.

حضرتی ادامه داد: نزدیک عید نوروز هستیم و بیشتر سفرهای هوایی و زمینی مردم در این ایام است، درست نیست که این استیضاح در این زمان رخ داد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.