متن این تذکرات که توسط اکبر رنجبرزاده قرائت شد به شرح زیر است:

تاج ‌الدین نماینده اصفهان به وزیر نیرو؛ عدم اجرای مصوبه ساماندهی شورای عالی آب در حوزه آبریز زاینده‌رود و عدم اجرای بند «د» ماده ۳۵ قانون برنامه ششم توسعه.

صباغیان نماینده مهریز در مجلس شورای اسلامی به رییس جمهور؛ عدم تعیین آیین‌نامه اعمال رویکرد عدالت جنسی بر مبنای اصول اسلامی مربوط به برنامه ششم توسعه.

صباغیان نماینده مهریز در مجلس شورای اسلامی به وزیر اقتصاد و دارایی؛ عدم تهیه آیین‌نامه اجرایی پولی و بانکی مربوط به برنامه ششم توسعه توسط بانک مرکزی.

صباغیان نماینده مهریز در مجلس شورای اسلامی به وزیر دادگستری؛ عدم تهیه آیین‌نامه اجرای بهبودبخشیدن زندان‌ها مربوط به برنامه ششم توسعه.

افضلی نماینده نهبندان به وزیر جهاد کشاورزی؛ عدم حمایت و تامین تسهیلات از ۶ واحد مرغ گوشتی شهرستان نهبندان که مجوز آن در سال ۹۳ صادر شده است.

سلیمانی نماینده کنگاور به وزیر نفت و وزیر دفاع؛ رسیدگی به وضعیت مدیریت پتروشیمی آمونیاک کرمانشاه از نظر پرداخت‌های غیرمتعارف حقوق و مزایا و عدم اعمال ماده ۴۷ قانون برنامه ششم در اولویت جذب افراد بومی.

ملکی نماینده مردم مشکین‌شهر به وزیر آموزش و پرورش؛ پرداخت مطالبات فرهنگیان تاکنون اقدام جدی نشده است.

حاجی نماینده شاهین‌شهر به وزیر آموزش و پرورش برای بار دوم متذکر می‌گردم اجرای دستورالعمل ممنوعیت عیادت دانش‌آموزان از جانبازان و بازدید از گلزار شهدا بخشی از سند ۲۰۳۰ است. اگر نمی‌دانید هوشیار باشید اگر نمی‌دانید صراحتا اقدام کنید.

حاجی نماینده شاهین‌شهر به وزیر آموزش و پرورش؛ سریعا دستور بدهید به دریافت کمک اجباری از دانش‌آموزان در مدارس به عناوین مختلف در مدارس پایان داده شود.

حاجی نماینده شاهین‌شهر به وزیر جهاد کشاورزی؛ ضرورت رسیدگی فوری در تامین کود شیمیایی اوره در زمانی که برای راندمان محصول گندم بسیار مهم است.

فلاحت‌پیشه نماینده اسلام‌آباد غرب به رییس جمهور؛ پیگیری سرنوشت بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تسهیلات وصول شده بانکی در کشور و ارائه گزارش به مجلس شورای اسلامی.

فلاحت‌پیشه نماینده اسلام‌آباد غرب به رییس جمهور؛ دلیل کارشکنی بانک‌ها در امهال وام‌های زلزله‌زدگان کرمانشاه چیست؟

کبیری نماینده خوی به وزیر جهاد کشاورزی؛ علت عدم پرداخت وجه کامل چغندرکاران قند خریداری شده توسط کارخانه‌های قند چیست؟

نوروزی نماینده رباط کریم به وزیر ورزش و جوانان؛ علت سکوت شما در مقابل فیفا چیست؟

ده‌مرده نماینده زابل به وزیر نیرو؛ آقای وزیر خواهشمندم دستور فرمایید از احداث غیرکارشناسی، کانال ۲ و فیدل ۲ از رودخانه سیستان به چاه نیمه‌ها که سم مهلکی برای منطقه است جلوگیری شود.

نوروزی نماینده رباط کریم به وزیر ارتباطات؛ علت تساهل در ارسال پرونده دراویش گنابادی به قوه قضاییه چیست؟

نوروزی نماینده رباط کریم به رییس جمهور؛ علت واکنش شدید شما به فیلترینگ تلگرام چیست؟

بیگدلی نماینده خدابنده  به وزیر کشور؛ بررسی نحوه واگذاری پروانه مرکز تجاری وابسته به بانک آینده در منطقه ۲۲ تهران.

نوروزی نماینده رباط کریم به وزیر جهاد کشاورزی؛ علت وارد کردن ۳۰۰۰ تن برنج آلوده چیست؟

کاتب نماینده گرمسار به وزیر نیرو؛ دستور توقف طرح الزام کاهش مصرف آب با اجرای آبیاری نوین توام با اصلاح و تعدیل پروانه‌های چاه‌های کشاورزی.

نادری نماینده اورامانا به وزیر نیرو درخصوص وضعیت آب آشامیدنی روستاییان و شهری و وضعیت برق روستاها رسیدگی شود.

لطفی نماینده رزن به وزیر ورزش و جوانان؛ علت عدم توزیع عادلانه امکانات ورزشی در کشور چیست؟

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.