افشین پیروانی که چندی پیش به دلیل توضیح درباره پرونده تخلف مالی در دوران حضورش در مدیریت تیم‌ ملی فوتبال به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شده بود، در ارتباط با یک شرکت طرف قرارداد با فدراسیون و تخلفات مالی که در آن مرتکب شده بود، توضیحاتی را ارائه کرد. البته پس از انتشار این خبر پیروانی در تماس با ایسنا اعلام کرد که به عنوان مطلع در این پرونده احضار شده است.

اکنون خبرنگار ایسنا به جزییات بیشتری از این پرونده مستند دست یافته است، جزییاتی که نشان می‌دهد ۴ نفر از اعضای نامدار تیم ملی فوتبال ایران درگیر این پرونده تخلف مالی هستند و هر ۴ نفر از اسپانسر فدراسیون فوتبال مبالغ چند میلیون تومانی را خارج از قرارداد برای ارائه برخی خدمات عادی، دریافت کرده‌اند.

تاکنون سه نفر از این افراد در زمان‌های مختلف به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شده‌اند و درباره جزییات انجام این تخلف مالی چند صد میلیون تومانی توضیحاتی را ارائه کرده‌اند. سایر افراد درگیر و مرتبط با پرونده نیز بزودی احضار خواهند شد.

به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق که از حدود یک سال پیش در جریان این پرونده بوده، تاکنون به هر دلیلی نخواسته یا نتوانسته در این پرونده به جمع‌بندی برسد.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.