کاوه رضایی، عصر جمعه در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: شرایط خیلی خوب است. بازیکنان آماده هستند و من هم تلاش می‌کنم به تیم ملی کمک کنم.

این مهاجم تیم ملی در واکنش به احتمال لغو دیدار دوستانه ایران و سیرالئون گفت: این سوالی نیست که من به آن جواب دهم اما هر بازی تدارکاتی می‌تواند به تیم ملی کمک کند. اگر دیدار ایران و سیرالئون برگزار شود بسیار خوب است.

او درباره شرایطش در تیم شارلوای بلژیک و آینده‌اش در این تیم، گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که کمک حال تیم شود. شرایط‌مان خوب است. سعی می‌کنیم جواز مسابقات لیگ اروپا را به دست بیاوریم. روندمان در فصل جاری بسیار خوب بود و تلاش می‌کنیم این روند ادامه داشته باشد.

رضایی درباره جو حاکم بر اردوهای تیم ملی و حمایت‌هایی که از این تیم صورت می‌گیرد خاطرنشان کرد: حمایت‌ها از تیم ملی بسیار خوب است و نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

مهاجم لژیونر تیم ملی در واکنش به این که رقابت در خطر حمله تیم ملی بسیار سخت است و بازیکنان بسیار آماده‌ای حضور دارند تاکید کرد: در همه پست‌ها بازیکنان خوبی حضور دارند و این موضوع مختص به خط حمله تیم ملی نمی‌شود یکی از جذابیت‌های تیم ملی همین موضوع است.

او در پایان با تبریک فرا رسیدن سال نو شمسی گفت: امیدوارم سال ۹۷ برای ایرانی‌ها خوب باشد، سال ۹۶ خاطرات تلخی را به جا گذاشت. از هموطنان می‌خواهم که در نوروز خوش بگذرانند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.