محمدحسین مقیمی در نشست با معاونان و مدیران استانداری تهران با تبریک فرارسیدن سال ١٣٩٧ به برنامه‌‌‌های مهم دولت در استان تهران در سال جدید اشاره کرد و گفت: توجه به حوزه روستاهای استان تهران با هدف جلوگیری از مهاجرت از روستاها به شهر باید در محور برنامه‌‌‌ریزی‌‌‌های سال آینده در استان باشد.

وی افزود: سرمایه‌گذاری در استان تهران از مهمترین در بخش اشتغال‌زایی است و باید با کمک دستگاه‌های استانی فعالیت‌‌‌ها و جهت‌دهی‌‌ها به سمت سرمایه‌گذاری در راستای سیاست‌‌های اقتصاد مقاومتی متمرکز شود.

استاندار تهران رسیدگی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه در حوزه‌های فقر، اعتیاد، حاشیه‌‌نشینی، طلاق و آسیب‌های اخلاقی در جامعه که مورد تأکید مقام معظم رهبری هستند از جمله محورهای مهم برنامه‌‌ریزی در استان تهران در سال٩٧ برشمرد.

مقیمی در پایان سخنانش با تقدیر از عملکرد همه معاونت‌ها و بخش‌ها در استانداری تهران اظهار داشت: سال ٩٦، سال پر فراز و نشیبی بود و تلاش کردیم آنچه در این سال در حوزه مسئولیت استانداری تهران است، محقق شود و در سفر به ١٣ شهرستان استان و بررسی وضعیت شهرستان‌ها در بخش‌های مختلف اولویت‌ها برای رسیدگی مشخص شد و امیدواریم سال ٩٧ با آمادگی همه حوزه‌ها و بخش‌ها قدم بزرگی در مسیر موفقیت استان برداریم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.