در ادامه دید و بازدیدهای مقام‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی، رهبر اقلیت دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در صدر هیاتی پارلمانی عازم سرزمین‌های اشغالی شده است تا با مقام‌های تل‌آویو درباره توسعه همکاری‌ها و مسائل امنیتی رایزنی کند.

«نانسی پلوسی» رهبر اقلیت دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در صدر هیاتی ۱۰ نفره از همکاران هم حزبی خود در این نهاد قانونگذاری، شنبه شب(به وقت محلی) عازم سرزمین‌های اشغالی شده است.

قرار است این هیات کنگره آمریکا پس از سفر به سرزمین‌های اشغالی، به اردن سفر و با مقام‌های این کشور دیدار کنند.

بنا بر گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، تمرکز اصلی سفر این هیات پارلمانی آمریکا، افزایش همکاری‌ها و مسائل امنیت جهانی است.

رهبر اقلیت دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا پیش از ترک این کشور با ابراز خرسندی از «ایجاد دولت یهودی اسرائیل»  بیانیه‌‌ای درباره سفر به رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

در بیانیه  پلوسی آمده است: «در قرن بیستم، هیچ دستاورد سیاسیِ بزرگتری از ایجاد دولت یهودی اسرائیل وجود ندارد. هیات ما خرسند است که همزمان با جشن گرفتن هفتادمین سالگرد(ایجاد) دولت یهودی، می‌تواند تبریک مردم آمریکا را به مردم اسرائیل برساند».

علاوه بر پلوسی، «آدام شیف» عضو ارشد دموکرات کمیته امور اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا هم یکی دیگر از اعضای این هیات ۱۰ نفره را تشکیل می‌دهد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.