محمدرضا تابش درباره خاطره خوبش از سال ۹۶ گفت: هرجا که توانستیم قدمی در جهت احقاق حقوق مردم برداریم یک خاطره خوب برای من محسوب می شود از جمله این وعده نسبی که مسئله محصورین حل شود که اگر این اتفاق رخ دهد بازتاب خوبی در نزد افکار عمومی دارد و مردم را نسبت به حاکمیت امیدوارتر می کند در حد همین خبر هم برای من بسیار خوشایند بود.

وی درباره دلخوری سیاسی خود اظهار کرد:نمی توانم بگویم دلخوری سیاسی داشته‌ام اما هم از عملکرد مجلس و هم از عملکرد دولت دلخور هستم؛ این دو قوه می توانستند بسیار کارآمد تر عمل کنند و در جهت تحقق مطالبات مردم قدم های ارزنده تری بردارند. از فراکسیون خودمان (امید) هم دلخورم؛ با اینکه من عضو هیات رئیسه فراکسیون امید هستم اما از آن دلخورم.

عضو فراکسیون امید درباره چینش هفت سین سیاسی از نگاه خود یادآور شد: سوال از منظر پرسشگری که وظیفه مهمی است؛ سیاست ورزی که همه امور کشور از این درگاه می گذرد؛ سعادتمندی مردم که از مولفه های حکومت خوب است؛ سامان بخشی و تمشیت امور مردم است که باز از مولفه های حکومت رانی خوب است؛ سیادت و بزرگی که در نتیجه شان مردم است و نتیجه حکومت خوب است؛ ساده کردن راه ها سخت و مشکل برای مردم است؛ سماجت بر سر احقاق حقوق ملت هم یکی دیگر از هفت سین های سیاسی است.

این نماینده مجلس درباره عید دیدنی سیاسی گفت: ما هر سال مفتخریم که آقای خاتمی میهمان شهرمان هستند از این رو اولین عیددیدنی سیاسی را در خدمت ایشان هستیم.از آنجایی که روز اول در خدمت آقای خاتمی هستیم مسلما اولین تبریک را هم به ایشان می گوییم اما تبریک عید عاطفی را به مادرم گوییم.

تابش درباره انتظار خود از آقای روحانی و آقای لاریجانی در سال ۹۷ بیان کرد: انتظارم این است که تلاششان را برای کارآمد کردن این دو قوه بیشتر کنند و همه سعی خود را انجام دهند تا در نتیجه کارآمدی بیشتر این دو قوه بیشترین پاسخ گویی را به مطالبات مردم داشته باشند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.