سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: در محور جنوب به شمال کرج-چالوس از ابتدای محور تا تونل ۵ شاهد ترافیک سنگین هستیم و همچنین در طول محور ترافیک، پرحجم است. در مسیر شمال به جنوب کرج-چالوس نیز ترافیک از مرزن آباد تا دزبن و از محدوده آسارا تا آدران نیمه‌سنگین است.

 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در ادامه به وضعیت ترافیکی در محور هراز اشاره کرد و گفت: در مسیر جنوب به شمال محور از امام‌زاده هاشم (ع) تا گزنک شاهد ترافیک سنگین هستیم و وضعیت ترافیک در طول مسیر نیز پرحجم است.

 

وی همچنین گفت: در طول مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه نیز ترافیک پر حجم است و محور سلفچگان-قم و همینطور هر دو باند آزادراه تهران-قم دارای بار ترافیکی پرحجم هستند.

رحمانی در مورد ترافیک مسیر جنوب به شمال محور رشت-قزوین اظهار کرد: در محدوده‌های لوشان، منجیل و رودبار ترافیک سنگین است و در محور رشت-لاهیجان ترافیک پرحجم مشاهده می‌شود.

وی همچنین ادامه داد: در محورهای قزوین-رشت، قزوین-زنجان و قزوین-کرج در استان قزوین نیز ترافیک پرحجم است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور همچنین به وضعیت ترافیکی در استان خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: ترافیک در آزادراه ملک‌آباد به مشهد و سبزوار به مشهد پرحجم است.

وی افزود: در باند شمالی آزادراه کرج-قزوین، از پل فردیس تا پل حصارک نیز ترافیک نیمه‌سنگینی را شاهد هستیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.