تیمهای ملی فوتبال ایران و الجزایر امشب از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در شهر گراتز اتریش در دیداری دوستانه به مصاف هم می روند و چهارمین دیدار رو در روی خود را به انجام می رساننند.

تیم ملی ایران با هدایت کارلوس کی روش چند روز قبل در برابر تونس با یک گل شکست خورد و در سوی مقابل الجزایر توانست با حساب ۴-۱ از سد تانزانیا بگذرد.

ترکیب الجزایر: فوزی شاوشی ، زین‌ الدین فرحات، عیسی ماندی، فاروق شافعی ، رامی بن سبعینی ، کارل مجانی، سلیم بوخنشوش و سفیان هانی ، ریاض محرز، العربی هلال سودانی و بغداد بونجاح

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، وریا غفوری، پژمان منتظری، محمدرضا خانزاده، سعید آقایی، سعید عزت‌اللهی، احسان حاج‌صفی، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد و سردار آزمون.

 

دقیقه ۲۲:۱۵: غفوری با ضربه سر توپ را به کاوه رضایی رساند و او هم مجددا وریا را راه انداخت تا سانتر او با ضربه سر قدوس در اختیار شاوشی قرار بگیرد.

۲۲:۰۷/ بونجاح با بیرانوند تک به تک شد که روی دروازه‌بان ایران هم خطا کرد تا کارت زرد بگیرد.

۲۱:۵۲/ محرز بار دیگر با ضربه ایستگاهی دروازه ایران را تهدید کرد که ضربه او دقت لازم را نداشت و به بیرون رفت.

۲۱:۴۴/ ارسال دقیق ریاض محرز روی دروازه ایران با خروج اشتباه بیرانوند همراه بود و شافعی با ضربه سر دروازه ایران را باز کرد.

۲۱:۳۳/ ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه الجزایر را احسان حاج صفی با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون زد.

 

۲۱:۱۵/ پیش از رسیدن به دقیقه ۴۵، داور اتریشی در سوت خود دمید و نیمه نخست با دو گل سردار و طارمی به سود تیم ملی ایران تمام شد.

۲۱:۱۱/ بازی در این دقایق از سوی هر دو تیم پراشتباه دنبال می شود. الجزایر بیشتر صاحب توپ و میدان است اما نمی توان خطر آنچنانی خلق کند. بازی با دو گل به سود ملی پوش در جریان است.

۲۱:۰۸/ در حالی که الجزایر پیش کشیده بود و یکی دو موقعیت جدی را خلق کرده بود مهدی طارمی به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد. محرز در این دقایق به راحتی از کمند سعید آقایی عبور می کند.

۲۱:۰۲/ هانی جای خود را به مختار بن موسی داد تا اولین تعویض الجزایر شکل بگیرد.

DZTw_XYXkAE2N2F

21:01/ در حالی که سی دقیقه از بازی گذشته تیم ملی ایران می توانست به گل سوم برسد. ارسال علیرضا جهانبخش از سمت راست با کنترل خوب سردار همراه شد اما شوت این بازیکن در دو مرحله توسط شاوشی سیو شد.

۲۰:۵۶/ بیست و شش دقیقه گذشت. یک اشتباه از سعید عزت اللهی نزدیک بود کار دست تیم کی روش بدهد که مدافعین به خوبی پوشش دادند و اجازه کار به را به تیم رقیب ندادند.

۲۰:۴۹/ گل دوم برای ایران. مهدی طارمی موفق شد یازدهمین گل خود را در بیست و پنجمین بازی به ثمر برساند. طارمی روی پاس عالی حاج صفی با دروازه بان تک به تک شد و او را دریبل زد و دروازه را باز کرد تا فاصله به دو گل برسد.

DZTr8hrW4AAZY3a

20:48/ علیرضا بیرانوند در موقعیتی تک به تک به خوبی توپ را مهار کرد و ایران را با یک گل برنده نگه داشت.

20:44/ فشار ایران لحظه به لحظه بیشتر می شود. کریم انصاری فرد در یک دقیقه دو موقعیت داشت. شوت او بلاک شد و به کرنر رفت و لحظاتی بعد در محوطه شش قدم به توپ رسید اما ضربه کف پای او به فاصله کم به بیرون رفت. پاس منتظری روی این حرکت جالب توجه بود. تماشاگران ایرانی در حال تشویق تیم ملی هستند.

۲۰:۴۰/ گل برای ایران. سردار آزمون روی ارسال فوق العاده جهانبخش با یک ضربه سر عالی دروازه شوشی را باز کرد و در سی و یکمین بازی ملی، بیست و سومین گلش را به ثمر رساند.

۲۰:۳۸/ جدی ترین موقعیت بازی در این دقیقه حاصل شد. پاس خوب جهانبخش به سردار رسید و او در داخل محوطه مهدی طارمی را دید. مهاجم شماره ۱۷ می توانست دروازه را باز کند اما ترجیح داد در عرض پاس دهد اما توپش به کریم نرسید. یک دقیقه بعد دوباره موقعیتی مشابه حاصل شد که این بار کرنر به دست آمد.

DZTqY3MWsAANhJA

20:35/ پنج دقیقه از بازی گذشت. اولین کرنر ایران روی حرکت وریا غفوری حاصل شد اما ضربه محمدرضا خانزاده راهی به چارچوب نداشت.

DZTpmK2XcAAf3GJ

20:3(/ بازی از همین لحظه آغاز شد و اولین فرصت نصیب تیم الجزایر شد که کریم انصاری فرد در محوه جریمه توپ را دور کرد.

20:27/ پیش از آغاز بازی کی روش با حضور در رختکن الجزایر با رباح ماجر به خوش و بش پرداخت و لباس بین دو تیم رد و بدل شد.

DZTnC3_U8AAX60L

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.