خولن لوپتگی که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دیداری دوستانه با نتیجه پرگل ۶ بر یک آرژانتین، یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ را در ورزشگاه واندا متروپولیتانوی شهر مادرید در هم کوبیدند، درباره ستاره تیمش در این دیدار که موفق شد هت‌تریک کند، گفت: چیز جدیدی از ایسکو ندیدم، نه از احساس داشتن او و نه از عملکرد او برای ما. ما می‌‌‌خواهیم که ایسکو خوشحال باشد و با شور و جدیت در جام جهانی حضور داشته باشد. قرار هم نیست من به او اعتماد به نفس بدهم.

وی با اشاره به نیمکت‌نشینی‌های ایسکو در رئال مادرید صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: در مورد تصمیماتی که زین‌الدین زیدان در رئال مادرید می‌گیرد، ترجیح می‌دهم صحبتی نکنم. قرار نیست با کسی بجنگم چون ایسکو در تیم ملی اسپانیا خوشحال است و از بودن در جمع ما رضایت دارد.

سرمربی تیم ملی اسپانیا که شاگردانش با این برد برای تیم‌های گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ یعنی پرتغال، ایران و مراکش و سایر مدعیان قهرمانی این جام خط و نشان کشیدند، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: به بازیکنانم بابت این برد تبریک گفتم و از آنها تشکر کردم. با این وجود جام جهانی هنوز آغاز نشده است.

لوپتگی در ادامه یادآور شد: ما مقابل تیمی به پیروزی رسیدیم که تاریخچه شگفت‌انگیزی دارد و فینالیست دوره قبل جام جهانی است. آرژانتین تیمی باشکوه است و درست است آنها بازیکنان کلیدی خود از جمله لیونل مسی، سرخیو آگوئرو و آنخل دی‌ماریا را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند.

سرمربی اسپانیا در پایان با هشدار به شاگردانش خاطرنشان کرد: ما جام جهانی ۲۰۱۸ را بدون امتیاز آغاز خواهیم کرد. این یک بازی دوستانه است و با بازی جام جهانی برابر نیست و فرق دارد. به هر حال بابت این برد خوشحالیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.