«علی دایی» امروز (چهارشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس ضمن تبریک سال نو، عنوان کرد: امیدوارم دیگر دغدغه های سال قبل و مشکلاتی که مردم داشتند را شاهد نباشیم.

وی گفت: قرار نیست از پرسپولیس که به زودی قهرمان لیگ برتر خواهد شد، تعریف و تمجید کنم. آنها می خواهند رسما قهرمان شوند و بازی سختی خواهیم داشت.

دایی با اشاره به اینکه تیمش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش می کند، گفت: در پی ۳ امتیاز هستیم و می دانیم مقابل تیم خوب پرسپولیس و هواداران متعددش، کار سختی داریم.

سرمربی سایپا در مورد سخنان «کی روش» که اعلام کرد بازیکنان لیگ برتر حاضر در تیم ملی از لژیونرهای این تیم، به لحاظ فنی و آمادگی در سطح پایین تری قرار دارند، گفت: بازی ایران را ندیدم و صحبت های کی روش را نخواندم که بخواهم نظری بدهم.

وی افزود: نظر ایشان برای برگزاری اردوهای متعدد محترم است، اما برای پنج بازی آینده در لیگ برتر برنامه ریزی کرده ایم و نمی توانم بازیکنانم را در اختیار تیم ملی قرار دهم. اکنون زمانی است که موقع برداشت و استفاده از اهداف هایی است که در لیگ برتر داریم و به همه بازیکنان نیاز دارم.

وی با بیان اینکه از فضای مجازی و اخبار رسانه ها به دور است، گفت: تمام مسئولان و مردم باید دست به دست هم دهند تا در کنار یکدیگر برای سربلندی تیم ملی تلاش شود.

بهترین گلزن تاریخ دیدارهای ملی جهان افزود: کاری که فوتبال در جهان می تواند برای معرفی اهداف و برنامه های هر کشوری انجام دهد، هزار سیاست مدار نمی توانند آنرا عملی کنند.

وی در مورد عملکرد فوتبال باشگاه های ایران در سال ۹۶ نیز اظهار داشت: به غیر از پرسپولیس که وضعیت متعادلی داشت و سرانجام به هدفش رسید، دیگر تیم ها فراز و فرود زیادی داشتند. همچنین وقفه ای که در لیگ به خاطر تیم ملی به وجود آمد به عملکرد آن ضربه زد. در مجموع لیگ امسال نسبت به دور گذشته، از بار فنی بهتری برخوردار بود.

دایی در خصوص طلب خود از باشگاه پرسپولیس گفت: با سرپرست باشگاه پرسپولیس چند جلسه صحبت کرده ام تا مشکلات برطرف شود، اما انگار دوستان در این باشگاه علاقه ای برای برطرف شدن موانع ندارند.

سرمربی سایپا در مورد قرارداد خود با این باشگاه، توضیح داد: سال بعد نیز قرارداد دارم، اما همه چیز به نظر مدیریت باشگاه سایپا بستگی دارد. البته سابق بر این با پرسپولیس قرارداد ۳ ساله ای داشتم، که با نظر مدیرعامل وقت این قرارداد فسخ شد.

همچنین، «علی دایی» پیش از آغاز این نشست، گفت: نمی خواهم دوربین های صدا و سیما صحبت هایم را پوشش دهند.

نمایندگان صدا و سیما نیز در واکنش به سخنان سرمربی سایپا، دوربین های خود را خاموش کردند.

دیدار تیم های پرسپولیس و سایپا در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران آغاز می شود.

هم اکنون پرسپولیس با ۵۷ امتیاز صدرنشین است و برای تکرار قهرمانی تنها یه یک امتیاز نیاز دارد و سایپا ۴۱ امتیازی است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.