علیرضا فغانی روز پنجشنبه در گفت وگویی اظهار داشت: از اینکه برای قضاوت در این جام انتخاب شدیم خوشحالم و از تمامی کسانی که برای کسب این مهم با ما همکاری داشتند تشکر می کنم.

وی در پاسخ به این سئوال که قضاوت چند دیدار جام جهانی بر عهده او و تیمش گذاشته خواهد شد، گفت: اینکه قضاوت چند بازی جام جهانی به من و تیمم برسد مهم نیست، همین که برای داوری در این رقابت ها انتخاب شدیم ارزشمند است.

داور بین المللی فوتبال همچنین گفت که این انتخاب به صورت مستقیم بر روی داوری ایران تاثیر خواهد گذاشت و نشان دهنده آن است که فیفا داوران ایران را زیر نظر دارد.

فغانی ادامه داد: امیدوارم نمایندگان شایسته ای برای فوتبال ایران در جام جهانی روسیه باشیم و درصورت قضاوت در این مسابقات، سطح فنی بالای داوری ایران را به جهانیان نشان دهیم. 

وی ادامه داد: دوست داریم در کنار موفقیت تیم ملی در جام جهانی، به عنوان تیم داوری در این رقابت ها عملکرد مطلوب داشته باشیم و شایستگی کشورمان را اثبات کنیم.

این داور بین المللی فوتبال کشورمان دوازدهم فروردین ماه به منظور قضاوت دیدار تیم های اولسان کره جنوبی و ملبورن استرالیا در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به کره جنوبی می رود و این دیدار را داوری می کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.