سرهنگ رحمانی در گفت‌وگویی، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، گفت: در حال حاضر در محورهای استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، ایلام، کرمانشاه و کردستان مداخلات جوی به شکل بارش پراکنده باران مشاهده می شود.

وی افزود: شمال به جنوب محور هراز در محدوده های پارک جنگلی آمل، نارنجستان و تونل شماره یک سنگین و در طول محور پرحجم و روان است همچنین در همین محور جنوب به شمال در محدوده گزنک ترافیک نیمه سنگین مشاهده می شود.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: شمال به جنوب محور کرج-چالوس(محدوده دزدبن) در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین و طول محور ترافیک پرحجم و روان هستیم همچنین جنوب به شمال محور کرج _چالوس نیز در طول محور ترافیک پرحجم و روان است.

وی با اشاره به ترافیک پرحجم و روان در محور فیروزکوه در هر دو مسیر رفت و برگشت گفت: در استان خراسان رضوی محورهای (مشهد-تربت و مشهد-نیشابور) در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین وجود دارد و در محور قزوین-رشت در هر دو مسیر رفت و برگشت در طول محور ترافیک پرحجم و روان دیده می شود.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تاکید کرد: به علت وقوع یک فقره تصادف منجر به حریق در باند شمالی آزادراه کرج – قزوین خروجی نظرآباد ترافیک در این محدوده سنگین است.

۵ محور مواصلاتی کشور تا اطلاع ثانوی مسدود است

رحمانی همچنین از انسداد ۵ محور مواصلاتی کشور تا اطلاع ثانوی خبرداد که عبارتند از:

-محور "اولنگ –شاهرود" در استان های گلستان و سمنان،

-محور "دیزین-شمشک" در استان های تهران و البرز

-محور فرعی "گنجنامه-تویسرکان" در استان همدان

- محور "دره شهر-پلدختر"؛ محدوده واریانات چشمه شیرین در استان ایلام به علت ریزش کوه مسدود و مسیر جایگزین جاده قدیم چشمه شیرین است

استان خوزستان محور "شوش-فتح المبین" به علت طغیان رودخانه و تخریب پل

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.