غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به سرنوشت هدفمندی یارانه ها در سال ۹۷، گفت: مجلس به دنبال این است که هر کسی که به یارانه نیاز دارد یارانه دریافت کند، البته هر کسی که نیازمند نیست و متمول است حقی در یارانه ندارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه یارانه در جهت رفع فقر و بالا کشیدن قدرت نقدینگی و مالی افراد پایین جامعه است نه اینکه کمکی به همه افراد شود، افزود: قرار نیست که به همه پولی پرداخت شود، اما متاسفانه در کشور ما از ابتدا با توجه به عملکرد بدی که داشته اند اینگونه جا افتاده که به همه یارانه پرداخت شود که اصلا این موضوع صحیح نیست.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آنچه که ما به دولت اصرار می کنیم این است که باید به نیازمندان یارانه پرداخت کند و آن کسی که نیاز ندارد نباید تحت هیچ عنوان دریافت کند.

وی با بیان اینکه مجلس سازوکارها برای حذف دهک های بالای درآمدی را تحت پوشش نهادهای حمایتی، روستایی ها، حاشیه شهرها، بازنشستگان و معلولان در بودجه مشخص کرده که دولت باید براساس آن اقدام کند، یادآور شد: دولت باید از یک جایی شروع کند و اگر نقص و نواقصی داشته باشد در متمم به آن کمک می شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دولت نباید هیچ نیازمندی را از قلم بیندازد به همین خاطر هیچ رقم برای حذف به دولت اعلام نشده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.