سردار «یدالله جوانی» با اشاره به پایان دوره قدرت‌نمایی آمریکا در منطقه غرب آسیا اظهار کرد: کشور‌هایی همچون آمریکا که رهبری خودشان در جهان را از مجرای حضور در غرب آسیا محقق می‌دانند، به خوبی دریافته‌اند که انقلاب اسلامی ایران، سلطه این قدرت‌های شیطانی در منطقه را به چالش کشیده است.

وی با بیان اینکه سرنوشت منطقه غرب آسیا باید در دست ملت‌های این منطقه باشد، گفت: یکی از ارکان این موضوع که سرنوشت منطقه غرب آسیا در دست مردم آن باشد، ایجاد امنیت در این منطقه است.

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه مهم‌ترین و پایدارترین شیوه امنیت، مردمی بودن این مولفه است، گفت: امنیت مردم‌پایه در منطقه‌ غرب آسیا که بیگانگان چشم طمع جدی بر آن دارند، ضامن محکمی برای شکست سیاست‌های خصمانه دشمنان است.تفاق خوشایند سال ۹۶ در حوزه دفاعی و نظامی ایران چه بود؟

همچنین سردار «محمد یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران، با بیان اینکه سال ۱۳۹۶ سال بسیار خوبی به لحاظ دفاعی و نظامی برای کشورمان بود، اظهار کرد: نابودی داعش، قدرت‌نمایی نیرو‌های مسلح ایران با شلیک ۶ موشک به مواضع تروریست‌ها در دیرالزور و همچنین تقویت بنیه دفاعی با تولید و بکارگیری تجهیزات بومی، از جمله اتفاقات خوشایند سال ۱۳۹۶ در حوزه‌های دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود: خدمتگزاران مردم در سپاه تهران بزرگ قول می‌دهند که همچون گذشته، در سال ۹۷ نیز تمام تلاش خود را برای تامین امنیت پایتخت بکار گیرند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ همچنین گفت: امروز کشور ما از خارج نیز مورد فشار و تحریم قرار دارد، اما می‌توان با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و ظرفیت‌های درونی بر مشکلات فائق آمد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.