روزبه شاه‌علی‌دوست در مورد برد تیمش برابر پرسپولیس در هفته بیست‌وششم لیگ برتر گفت: بازی خوبی و جانداری بود. ما می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم و خودمان را آماده کرده بودیم. بازی در نیمه اول به سود ما در جریان بود، ولی در نیمه دوم با فشار پرسپولیس و خسته شدن قلی‌زاده و ترابی که در اردوی تیم ملی بودند، تیم ما تا حدودی عقب‌نشینی کرد. البته جای شکرش باقی است که این دو بازیکن توانستند در این بازی سایپا را همراهی کنند. خدا را شکر که در نهایت بازی را بردیم. قطعاً این سه امتیاز خیلی به ما کمک می‌کند. ما می‌خواستیم این بازی را ببریم و این برد را هم تقدیم به کارگران کارخانه سایپا کردیم.

وی در خصوص تأثیر غیبت ملی‌پوشان پرسپولیس در نتیجه این بازی تأکید کرد: پرسپولیس تیم پرمهره‌ای است، شاید غیبت ملی‌پوشان تا حدودی در بازی این تیم تأثیر گذاشت، ولی دیگر بازیکنان پرسپولیس هم چیزی کمتر از ملی‌پوشان این تیم ندارند. فکر می‌کنم تیم ما در این بازی مستحق برد بود. در ضمن باید بگویم که شکست دادن پرسپولیس اصلاً آسان نیست.

شاه‌علی‌دوست در مورد گل اول سایپا که در موقعیت مشکوک به آفساید به ثمر رسید، اظهار داشت: من فیلمی از آن صحنه ندیدم، اما در صفحات مجازی دو عکس دیده‌ام که در یکی از آنها قلی‌زاده در موقعیت آفساید بود، ولی در یک عکس دیگر در موقعیت آفساید نبود. البته روی عکس نمی‌توان نظر داد چون ممکن است با فتوشاپ دست‌کاری شده باشد. البته من شنیدم که خیلی‌ها می‌گفتند گل اول ما آفساید بود.

هافبک تیم فوبتال سایپا در خصوص شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: تیم‌های دوم تا پنجم برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند، ما هم تلاش می‌کنیم تا در نهایت سهمیه را بگیریم. باید در بازی‌های باقیمانده نهایت تلاش‌مان را انجام دهیم و امیدوارم با آسیایی شدن، کارگران کارخانه سایپا را خوشحال کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.