در ادامه هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از گروه C پرسپولیس ایران از ساعت ۱۹ در ورزشگاه خانگی  نسف‌قارشی ازبکستان میهمان این تیم بود که نیمه نخست این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه نخست

دقیقه ۱: فرشاد احمدزاده از سمت چپ حرکتی را آغاز کرد و با ارسال توپ روی دروازه فرصت خوبی برای سیامک نعمتی ایجاد کرد اما ضربه سر نعمتی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۸: آبی پوشان نسف‌قارشی روی حرکتی که از سمت راست انجام دادند فرصت خوبی به دست آوردند اما ارسال گانیف را بیرانوند به خوبی دفع کرد تا این فرصت از دست برود.

دقیقه ۴۳: صادق محرمی با حرکتی از سمت راست و ارسال توپ باعث شد فرصت خوبی برای علیپور ایجاد شود اما ضربه پای راست او از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه ۵۲: حرکت خوب فرشاد احمدزاره از سمت راست و ارسال توپ روی دروازه نسف‌قارشی فرصت خوبی برای سیامک نعمتی ایجاد کرد اما باز هم این بازیکن نتوانست از فرصت به دست آمده به خوبی استفاده کند.

دقیقه ۷۲: احمد نورالهی با حرکتی وارد محوطه جریمه نسف‌قارشی شد و در حالی که قصد داشت با یک ضربه پای راست دروازه را باز کند، شوت او به بیرون رفت.

دقیقه ۸۰: ابژولیکوف پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و در حالی که قصد داشت با یک ضربه زیبا دروازه را باز کند، با واکنش خوب بیرانوند همراه شد.

دقیقه ۸۹: باز هم احمد نورالهی پشت محوطه جریمه نسف‌قارشی صاحب توپ شد و اما شوت او راهی به دروازه پیدا نکرد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند،صادق محرمی، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی،کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی( ۷۰ احمد نورالهی)، وحید امیری ( ۸۷ شایان مصلح) و علی علیپور

ترکیب نسف‌قارشی: کواتوف، گلبان، اشمورادوف، خاسانوف،ژامروبکوف، گانیف، راحمتوف،رشیدخانوف، کنجابائو، لوکی و عبژولیکوف

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.