علی عسکری در این دیدار که پس از اقامه نماز ظهر و عصر برگزار شد، سال جدید را به همه کارکنان و همکاران صداوسیما در سراسر کشور تبریک گفت و تصریح کرد: امسال سال حمایت از کالای ایرانی است و همه ما باید در مسیر تحقق این شعار و رهنمود هوشمندانه مقام معظم رهبری که موجب افتخار و ارتقای کشور است موج‌آفرینی و فرهنگ‌سازی کنیم و بهره‌وری ملی و کیفیت کالاهای داخلی را بالا ببریم.

رئیس رسانه ملی با تأکید بر اینکه شعار حمایت از کالای ایرانی، شعاری بسیار حکیمانه و تأثیرگذار است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب، کاملاً عملگرایانه موضوع حمایت از کالای ایرانی را در دستور کار قرار دادند و تحقق این شعار در گرو همدلی و هم افزایی همه توانایی‌ها و قابلیت های کشور است.

عسکری با بیان اینکه ملتی که توانایی تولید و ایستادن روی پای خود را دارد با سایر ملت‌ها که فاقد این توانایی‌ها هستند متفاوت است، گفت: دشمنان می‌خواستند که ما به این توانایی نرسیم اما امروز کشور در جایگاه مناسبی در حوزه تولید قرار دارد و قطعاً امسال با عملیاتی کردن شعار حمایت از کالای ایرانی می‌توانیم با سرعت بیشتری در مسیر رشد اقتصادی حرکت کنیم.

رئیس رسانه ملی خاطرنشان کرد: همه اذعان دارند که سال گذشته که شعار تولید و اشتغال مطرح شد، حال و هوای صداوسیما نیز تغییر کرد و به سمت حمایت از تولید و اشتغال رهنمون شد. امسال هم که شعار حمایت از کالای ایرانی مطرح شده است، همه باید در مسیر تحقق این شعارموج‌آفرینی و فرهنگ‌سازی کنیم.

علی عسکری با اشاره به استقبال گسترده مردم از برنامه‌های نوروزی رسانه ملی تصریح کرد: به رغم فعالیت گسترده شبکه‌های ماهواره‌ای که از هر راهی برای جذب مخاطب استفاده می‌کنند به لطف خدا و تلاش همه همکاران رسانه ملی امسال یکی از پرمخاطب ترین نوروزهای رسانه ملی را به لحاظ تعداد مخاطبان داشته‌ایم.

عسکری خاطرنشان کرد: رسانه ملی با همه سختی‌هایی که جذب مخاطب امروز دارد، توانست جذابیت و تنوع خوبی در برنامه ها و تولیدات ایجاد و درصد فراوانی از مردم را جذب برنامه های خود کند.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه صداوسیما، سازمانی بسیار حساس و پیچیده در موضوع مدیریت افکار عمومی است، خاطرنشان کرد: همه بخش‌های رسانه ملی تلاش کردند تا با آرامش و بدون  مشکل و تأخیر در تعطیلات نوروزی، برنامه‌ها را به خوبی اجرا و پخش کنند و موجب رضایت مردم و مخاطبان شوند که جا دارد از زحمات همه همکاران در  معاونت‌های صدا، سیما، استان‌ها، سیاسی، برون‌مرزی، فناوری و توسعه رسانه، اداری- مالی وحوزه های ستادی و اجرایی قدردانی کنم.

رئیس رسانه ملی تأکید کرد: مقتدرترین، قوی‌ترین واثرگذارترین سازمان فرهنگی در نظام اسلامی سازمان صدا وسیما محسوب می‌شود و هر یک از شما که با تقوای الهی و قصد قربت، یک قدم در آن بردارید، عبادت است.

رئیس رسانه ملی با تاکید بر اینکه کارکنان رسانه ملی باید با تقویت ایمان و تقوا، در جنگ نابرابر رسانه‌ای که پیچیده‌ترین جنگ فریبکارانه و عملیات روانی دنیاست، خود را تجهیز و مقاوم کنند گفت: کسی که در رسانه کار می‌کند باید خودسازی داشته باشد تا بتواند در مسیر رضایت پروردگارتلاش کند و در این صورت است که آثار این تلاش در شبکه‌ها و برنامه‌ها نمود پیدا می‌کند و در این رقابت و کارزار سخت می‌توانیم موفق شویم.

رئیس سازمان صداوسیما در پایان اظهار امیدواری کرد: سال ۹۷ در سایه تلاش همه همکاران سال موفقیت‌های چشمگیر برای رسانه ملی باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.