امیر قلعه‌نویی امروز در گفت و گویی رادیویی در مورد شکست تیمش مقابل الدحیل قطر گفت: وقتی گل نزنیم تنبیه می شویم. البته داوری علیه ما بود و فکر می کنم دو پنالتی ما را نگرفت و گلر حریف هم باید اخراج می شد.

 

 وی ادامه داد: ما هنوز شانس صعود داریم و باید در ازبکستان یک مساوی بگیریم. شاگردانم با توجه به مشکلات تا همینجا هم ایثار کرده اند.

 

سرمربی ذوب‌آهن درباره ادعای کی روش مبنی بر ناآماده بودن ملی پوشان داخلی در قیاس با لژیونرها گفت: امروز فوتبال علمی شده و می توان با GPS همه چیز را به مردم نشان داد. نباید به مردم دروغ گفت.

 

وی ادامه داد: سرمربی تیم ملی می تواند با استفاده از GPS میزان آمادگی بازیکنان را به مردم نشان دهد و اگر تفاوتی هست مشخص شود. ما قبلا لژیونرهایی داشتیم که در لیگ های معتبر بازی می کردند. اکنون بازیکنان ما در لیگ های نه چندان معتبر بازی می کنند و بهتر است با آمار و علمی حرف بزنیم.

 

قلعه نویی تصریح کرد: کی روش از نظر فنی برای فوتبال ایران عملکرد خوبی داشته ولی نوع صحبت ها درباره ایرانی ها جالب نیست. قبل از حضور او ما لژیونرهای بزرگی داشتیم. او حتی سوار هواپیماهای خطوط داخلی نمی شود. 

 

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه صحبت‌هایش تاکید کرد: من اعتقاد دارم ما از نظر نیروی انسانی در دنیا جزو چند کشور اول هستیم. همین اصغر فرهادی ها را ببینید. من در کمیسیون اصل ۹۰ هم این حرفها را زده‌ام. وقتی می‌بینم برای استقلال ۸۰  هزار تماشاگر می‌آید لذت می‌برم. زمانی که این پول‌ها نبود مثلا پورحیدری تیمی را با ۵ میلیون قهرمان آسیا کرد.ما ۱۰ سال است می‌گوییم استقلال و پرسپولیس و فوتبال را فرصت بدانید.

 

وی تصریح کرد: خوشبختانه نگرش نسبت به فوتبال در حال تغییر کردن است. من عاشق ملوان هستم، ۲ ماه در آنجا زندگی کردم و وقتی مردم  انزلی را دیدم گریه کردم و در آنجا حتی یک کانکس برای تیم پزشکی آنها خریدم. جالب است در مازندران با آن شرایط آب و هوایی چمن مصنوعی داریم.

 

قلعه‌نویی در پایان درباره احتمال جلسه مربیان با سرمربی تیم ملی برای تعامل گفت: این برنامه را کی‌روش ریخته و بارها آقای فتاحی گفته برنامه با نظر کی‌روش بسته شده است. او حالا احساس کرده همه چیز با جلسه حل می‌شود و به نظر من با گفتمان همه چیز حل می‌شود و امیدوارم خودش راه حلی مناسب پیدا کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.