استفانی کلیفورد، بازیگر و کارگردان فیلم‌های پورن مدعی شده که دونالد ترامپ در سال ۲۰۰۶ با او رابطه جنسی داشته است و کمی پیش از آغاز رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۱۶، به او ۱۳۰ هزار دلار حق‌السکوت داده‌اند. اقدامی که اگر ثابت شود، می‌تواند تخلف انتخاباتی باشد.

خبرنگارانی که همراه رئیس‌جمهوری آمریکا سوار هواپیمای او بوده‌اند از دونالد ترامپ پرسیده‌اند که آیا درباره این پرداخت یا این‌که این پول از کجا آمده خبر دارد، و ترامپ پاسخ داده است: "نه".

وقتی خبرنگاران از ترامپ پرسیده‌اند که چرا وکیلش مایکل کوئن چنین پولی به این ستاره پورن پرداخته، گفته است: "باید از مایکل بپرسید."

کاخ سفید پیش‌تر گفته است که رئیس‌جمهوری آمریکا هم‌چنین ادعای ستاره پورن درباره رابطه جنسی با او را تکذیب می‌کند.

به گزارش بی.بی.سی استفانی کلیفورد می‌گوید در اکتبر ۲۰۱۶ و چند روز مانده به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری توافق‌نامه‌ای را امضا کرده که در ازای ۱۳۰ هزار دلار پول، ادعاهایش را مطرح نکند.

اگر این ادعا ثابت شود، می‌تواند تخلف انتخاباتی باشد.

مایکل کوئن این پرداخت را تایید می‌کند اما می‌گوید دونالد ترامپ نقشی در این تراکنش نداشته است.

خانم کلیفورد هم‌چنین اخیرا به رسانه‌های آمریکایی گفته است که سال ۲۰۱۱ یک فرد ناشناس در پارکینگ او را تهدید کرده است که "دست از سر ترامپ بر دارد".

کسی که دستور به چنین تهدیدی بدهد، می‌تواند پی‌گرد قضایی شود.

این بازیگر پورن از دادگاه خواسته بود از دونالد ترامپ رسما شهادت بگیرد که رابطه‌شان را تکذیب می‌کند. اما دادگاه با این درخواستش موافقت نکرده است.

وکلای دونالد ترامپ از این ستاره پورن به دادگاه شکایت کرده‌اند و بابت نقض یک توافق‌نامه عدم افشا، از او ۲۰ میلیون دلار غرامت طلب کرده‌اند.

با این حال وکیل "استورمی دانیلز" از اظهارنظر جدید دونالد ترامپ در هواپیمای ریاست‌جمهوری استقبال کرده و گفته است این حرف، موضع ستاره پورن را در دادگاه تقویت می‌کند.

مایکل اوناتی توییت کرد: "نمی‌شود یک توافق‌نامه داشت که یک طرف آن مدعی است از آن هیچ خبری ندارد."

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.