خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه باید از مبارزان فلسطین و مقاومت حمایت کرد،افزود: جهان اسلام باید به جنایات صهیونیستها واکنش نشان دهد.

وی با اشاره به اینکه سخن گفتن از مذاکره با رژیم فریب کار صهیونیستی، خیانت بزرگ است، گفت: برخی از مفتیان دین فروش در عربستان فتوی دادند تظاهراتی که در حمایت از غزه صورت می‌گیرد حرام است و سخنگوی رژیم صهیونیستی هم به استقبال این کلام نامریوط رفته است.

اهم صحبت های او از این قرار است

 * یکی از مقامات رژیم صهیونیستی گفته تا پایان سال میلادی به حزب الله حمله می‌کنیم.اگر بی‌میل نیستید تل آویو و حیفا با خاک یکسان شود بار دیگر شانس‌تان را امتحان کنید.

 *{با اشاره به اراجیف‌های جوانک نپخته سعودی } لکه ننگ به رسمیت ننشناختن موجودیت رژیم صهیونیستی جدیدا اعلان شده است اما عربستان چند دهه است که با رژیم صهیونیستی همکاری می‌کند.

* رژیم صهیونیستی سه بار به غزه حمله کرده و همچنین در حمله به لبنان با تشویق و پول عربستان اقدام کرده است؛ آنچه در دو دهه به صورت مخفیانه انجام می‌دادند امروز علنی و رسمی بیان می‌کنند.

*باید رژیم صهیونیستی در دادگاه صالح اسلامی به محاکمه کشیده شود، رژیم عربستان پایه‌گذار تمام گروه‌های تروریستی تکفیری است و هر جایی در عالم ترور، انفجار و عملیات انتحاری صورت می‌گیرد یک طرف آن پول و مدیریت این قارون منطقه وجود دارد و دست‌شان به خون انسان‌های بیگناه آلوده است.

*{ با بیان اینکه در بند دیگر کیفرخواست علیه رژیم عربستان باید به جنایات یمن به عنوان لکه ننگ ابدی آنها اشاره شود} چهار سال است که یمن را ویران کرده‌اند و ۱۰ هزار نفر را کشته‌اند و اخیرا به آوارگان و بی‌پناهان حمله می‌کنند و این به اصطلاح ولیعهد در خط مقدم این جنایات است که باید تقاص بکشد.

* رژیم عربستان در تمام جنایات رژیم صهیونیستی نقش دارد.

*{با اشاره به فضولی‌های رژیم عربستان در دیگر کشورهای } این رژیم ۱۰۰ میلیون دلار برای دخالت در انتخابات عراق خرج کرده است و نشست‌های مخفیانه سعودی سوری برگزار کرده و به مقامات سوری گفته است اگر از حمایت ایران و حزب‌الله دست بردارند به آنها برای ساخت سوریه کمک خواهد کرد. همچنین رهبر مجاهد حزب‌الله مطرح کرده است که رژیم عربستان و آمریکا با ابزارهای کثیف در انتخابات لبنان دخالت می‌کنند که همه این فضولی‌ها جرم است.

*رژیم عربستان رژیم مجرم است و باید در داگاه صالح اسلامی محاکمه شود.

*عربستان پایه گذار تمام گروه های تکفیری - تروریستی است. باور نکنید در هیچ کجای عالم ترور، انفجار و عملیات انتحاری صورت بگیرد مگر اینکه یک پای آن پول های این قارون منطقه در میان نباشد.

*۱۰ هزار نفر را در یمن کشتند و اخیرا هم به آوارگان بی پناه حمله کردند و بچه کشتند. این رژیم در تمام کشتارهای رژیم صهیونیستی شریک است.

*با این پرونده سیاه سیاسی انشالله این رژیم کهنه متلاشی خواهد شد و با متلاشی شدن این رژیم، رژیم صهیونیستی هم متلاشی خواهد شد.

*تمام امید رژیم صهیونیستی به رژیم جلاد سعودی است و نشانه های زوالشان هم آشکار شده است.

*خنده دار است که این رژیم رو به زوال، ایران اسلامی را تهدید می کند.شما میفهمید ایران کجاست؟ ایران جایی است که اربابتان را مستأصل کرده و نشان داده که هیچ غلطی نخواهد کرد چه رسد به شما.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.