عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از بازی با گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: با توجه به شرایط هفته بیست و هفتم، می‌توانستیم با یک برد خودمان را به مرز خوبی برسانیم. اما آنقدر بی‌عرضه بازی کردیم و بی‌لیاقت بودیم که حتی نتوانستیم یک تساوی بگیریم. با مساوی هم یکی دو هفته خیالمان راحت بود اما با ارائه یک بازی بد، کاملا بی‌خیال بودیم. طوری بازی می کردیم که انگار سهمیه آسیایی در جیبمان است و شکم‌سیری بازی می‌کردیم. اگر گسترش فولاد بازی همیشگی‌اش را ارائه می‌کرد پنج گل می‌زد و بی‌آبرویی پیش می‌آمد.

ویسی با بیان اینکه "شک نکنید استقلال خوزستان در لیگ برتر می‌ماند"، خاطرنشان کرد: امروز بهترین فرصت را از دست دادیم اما خدا یک بار دیگر به ما شانس می‌دهد. تمام تمرکز خودمان را برای سه بازی باقیمانده می‌گذاریم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد غیبت موسی کولیبالی تصریح کرد: موسی مدت‌ها نیست. ما دندان پوسیده را کندیم و به باشگاه دادیم تا تکلیفش را مشخص کند. کار موسی در کل درست نبود. کل تیم پول نگرفته است. همه باهم پول می‌گیریم. ضمن اینکه او بیشتر از همه پول گرفته است. موسی به خاطر من هم که شده باید می‌آمد. منی که از مالی او را رفتم و آوردم. قبل از بازی سیاه‌جامگان گفت می‌آیم اما فردایش به فردوگاه رفتیم و نبود. ما هم دیگر به او فکر نمی‌کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.