عادل فردوسی‌پور مجری و گزارشگر برنامه‌های ورزشی امشب میهمان آخرین قسمت از برنامه «دورهمی» به کارگردانی و اجرای مهران مدیری بود.

فردوسی پور در پاسخ به اولین سوال مدیری که چرا کمتر مصاحبه می‌کند، گفت: من کلا آدم کم حرفی هستم و به جز برنامه نود و گزارش‌ها در صحبت با اطرافیان و همکاران بیش از یک دقیقه حرف نمی‌زنم و کلا آدم کم صحبت و حتی کمی خجالتی هستم.

وی در مورد شیوه خودش در اجرای نود عنوان کرد: این اتفاق خوبی نیست که هنگام صحبت میهمان برنامه حواسم به اطراف باشد یا با گوشی مشغول باشم و باید تمرین کنم اینطور نباشد. یک برنامه کارشناس در حال صحبت بود که من استودیو را ترک کردم و به مدیر شبکه زنگ زدم تا وقت بیشتری برای برنامه بگیرم. این درست نیست و باید تمرکزم روی صحبت میهمان یا کارشناس برنامه باشد. یکجا لیورپول با اورتون بازی داشت و من یک تلویزیون کوچک روبرویم گذاشته بودم. کارشناس داوری در حال کارشناسی بود که لیورپول در دقیقه ۹۴ گل زد و من گفتم یسسسس و کارشناس برنامه مانده بود که من چرا چنین واکنشی نشان دادم.

فردوسی‌پور در مورد دلیل جذابیت فوتبال عنوان کرد: فوتبال پدیده عجیبی است و غیر قابل پیش‌بینی ترین ورزش است. همیشه امیدی در آن ته دل تماشاگر وجود دارد مثلا من نیمچه امیدی داریم اسپانیا را با اتفاقات فوتبالی ببریم کما اینکه ۴ سال قبل مقابل آرژانتین می‌توانست این اتفاق بیافتد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.