دیلی میل گزارش داد، میشل اوباما، همسر باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در سخنرانی خود خطاب به جمعی از حامیانش در کنفرانسی در شهر بوستون آمریکا گفت: هشت سال ریاست جمهوری باراک اوباما مثل این بود که یک پدر خوب در خانه باشد. پدر مسئولی که از شما می‌خواهد سر وقت به رختخواب بروید و هویج‌هایتان را بخورید!

او ادامه داد: اما حالا ما پدر دیگری داریم. ما فکر می‌کردیم که در دوره او وضعیت جالب شود. شاید در حال حاضر حس خوبی باشد چون ما می‌توانیم کل روز آب نبات بخوریم و شب‌ها تا دیروقت بیدار بمانیم و از قوانین پیروی نکنیم.

میشل اوباما در پاسخ به پرسشی درباره عملکرد ترامپ در دوره ریاست جمهوری‌اش گفت که فقط یک "آه عمیق" می‌کشد.

او اظهار کرد: من درباره چیزهایی که از همسر خود یاد گرفتم فکر می‌کنم من یاد گرفتم که او را یک رهبر ببینم و خیلی درس‌های دیگر  درباره کنترل خلق و خو و صبر و تحمل. من فکر می‌کنم که او با چنین DNA به دنیا آمده است.

او ادامه داد: در تاریخ زمان‌هایی است که انسان فکر می‌کند در حال عقب گرد است در حالی که بخشی از یک رشد است.

میشل اوباما در عین حال تحسین‌های فراوانی از هیلاری کلینتون، رقیب ریاست جمهوری دموکرات سابق ترامپ به عمل آورد و او را "شایسته ترین شخصی که تاکنون کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا شده" خواند و شکست هیلاری کلینتون در انتخابات را ناشی از حضور کم رای دهندگان در انتخابات دانست.

او همچنین گفت که به دنبال کاندیداتوری برای ریاست جمهوری نیست و توضیح داد: من هرگز شور و شوقی برای سیاست نداشته‌ام و اتفاقی با کسی ازدواج کردم که شیفته سیاست است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.