فرمانده شیفت ایستگاه شماره ۴ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: با تلاش و حضور به‌موقع آتش‌نشانان حریق خودروی پژو ۴۰۵ در جاده روستای اردبیلک قزوین مهار شد.

 «حسین ابراهیمیان»، فرمانده شیفت ایستگاه شماره چهار سازمان آتش‌نشانی قزوین اظهار کرد: در تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی قزوین در ساعت ۲۰ و ۶ دقیقه روز جمعه، از وقوع آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در جاده روستای اردبیلک قزوین خبر داده شد که بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان، آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۴ مینودر و ۵ پونک را به محل حادثه رهسپار کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در کمتر از پنج دقیقه به محل حادثه افزود: پس از رسیدن به محل مشاهده شد خودروی پژو از قسمت موتور طعمه حریق شده و زبانه‌های آتش به‌سرعت در حال گسترش و سرایت به سایر قسمت‌هاست.

ابراهیمیان ادامه داد: آتش‌نشانان با سرعت عمل بالا و استفاده از تجهیزات ویژه اطفاء حریق در کمترین زمان ممکن شعله‌های آتش را مهار و از سرایت حریق به سایر قسمت‌ها و ایجاد خسارت بیشتر جلوگیری به عمل آوردند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از ایمن‌سازی کامل محل و تحویل خودرو به مالک، مأموریت خود را پایان دادند.

خوشبختانه در این حادثه به هیچ‌کس آسیبی نرسید و علت بروز آتش‌سوزی نیز توسط کارشناسان واحد بررسی علل حریق در دست بررسی است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.