به گزارش تارنمای خبری یاهو اسپورت: پیروزی شاگردان پپ گواردیولا در دیدار برابر منچستر یونایتد، در فاصله ۶ هفته مانده تا پایان رقابت های لیگ برتر انگلیس، عنوان قهرمانی را برای آن ها تضمین و پنجمین فصل بدون موفقیت را برای شیاطین سرخ رقم خواهد کرد.

مورینیو در سخنانی با اشاره به برد ۳ بر صفر چلسی برابر منچستر یونایتد در سال ۲۰۰۶ در استمفورد بریج، که منجر به فتح جام انگلیس توسط شاگردان وی شد، اظهار داشت: این اتفاق برای یونایتد پایان دنیا نبود و آن ها به کار خود ادامه دادند.

وی خاطر نشان کرد که منچستریونایتد تحت هدایت وی نیز تمام ناامیدی های این هفته را پشت سر می گذارد و این اتفاق بخشی از فوتبال است.

سرمربی شیاطین سرخ گفت: تنها چیزی که می توانم بگویم این است که ما نمی خواهیم بازی را به آن ها واگذار کنیم و قصد داریم برنده شویم. طبیعی است که بخواهید قهرمانی تیم صدرنشین را به تعویق بیندازید. ما دوست داریم سیتی را شکست دهیم و امیدوارم آن ها هفته بعد مقابل تاتنهام هم شکست بخورند.

وی ادامه داد: دوست داریم آنها در دیرترین زمان ممکن قهرمان شوند. البته چلسی هم چنین احساسی دارد. آن ها می خواهند تا جایی که امکان دارد مدافع عنوان قهرمانی باقی بمانند. 

سرمربی تیم منچستریونایتد با اذعان به برتری سیتی در این فصل رقابت های لیگ انگلیس ادامه داد: جدول همیشه منصفانه است و در نهایت، امتیازها گویای همه چیز بوده و ستیی با شایستگی قهرمان خواهد شد. چرا که آن ها از مجموع ۳۱ رقابت خود تا اینجای فصل ۲۷ بار پیروز شده و تنها متحمل یک شکست شده اند.

مورینیو ادامه داد: فکر می کنم آن ها رکورد امتیاز چلسی در سال ۲۰۰۵ را بشکنند و این نشان می دهد که کار دیگر مدعیان چقدر سخت بوده است. ما نسبت به فصل پیش در همین مرحله، هشت امتیاز بیشتر گرفتیم، گل بیشتری به ثمر رساندیم و در مقابل گل کمتری دریافت کردیم اما سیتی کاری کرد که شانسی برای قهرمانی نداشته باشیم. 

وی در پایان افزود: از من انتظار چه واکنشی را دارید؟ به محض اینکه آن ها (منچسترسیتی) قهرمان شوند به آن ها تبریک خواهم گفت. همان واکنشی را نشان می دهم که دیگران پس از سه قهرمانی من در انگلیس نشان دادند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.